.

петак, 12. март 2010.

erekcija

"Timmy, draga", rekao je Cassandra dok čita ujutro rad na doručak stola, "Ja sam konvencija u New Orleans i ja sam odmah nakon posla odlaze na aerodrom, pa ću imati taksist zamah po ovdje i podići svoje vrećica! "" ja sam legao vanjska strana sve odjeća Im 'idući u potreba, ali želim da ih svi upakiran i gotovs to ići, razumjeti!?! "" Koliko dugo ćete biti pp od GO, "snužden mladić pitao žalosno?!? "Pet dana za siguran, odgovori ona, dok pokušavate održavati od smijeha", zašto pitate?!? "" Oh, odgovori on razočarano: "To je samo da ću vas propustiti, to je sve! "" Zašto si me miss you, "she asked teasingly!?! "Pa, ako idete da se otišao pet dana ... ... ... ... ..., odgovori on, dok mu glas ostavljajući trag off! Cassandra spušten papir, pogledala u njegove tužne oči, a potom skliznula dva okrugla karte aviokompanija putovanje preko stola na njega i reče: "Ne znam zašto, jer ste dolaze sa mnom!" Izgled smicanje radost na njoj panty boy lice mu je bilo dovoljno da joj slomiti srce, tako da ona nije ni protesta kada je vozio oko stola i dao joj veliki zagrljaj i poljubac i uskliknuo: "Oh, Mistress, tako sam sretna, hvala vam za uzimanje me! "Ona chuckled malo, a zatim u njezinoj krmi ljubavnica glasom naredio:" Well, "te pravedan osigurati youve 'je dobio sve što je pakiran spremni otići do pet sati, got it!?!"

Kad su se napokon nalazi u prvoj klasi sjedala na avionu, Timmy nagne da Cassandra i prošaptao: "Ja sam nosio nešto posebno samo za tu priliku, nadam se da ćete odobriti!" Cassandra lučni njezino čelo malo i upitao tiho: "Ja sam vrlo zaintrigiralo, što je to, reci mi odmah!" Spuštanje glas mu još reče: "Ja sam otišao u kupovinu na Oak Street danas, na taj novi dućan donjeg rublja, a ja sam pokupila par dok čipke crotchless panties! "Zatim je dodao:" Kad sam dobiti erekcija ga drži se pravo iz prednje, ja ne mogu čekati da vam pokazati! "Cassandra moaned tiho u sebi, dok prikazuje Timmy je malo hardon poking iz zenske ispod odjeće moja picka, i naravno, ona je odmah postala sasvim mokro! Sada u promukli glas pitala: "Vi ne masturbiranje si učinio, znate što će se dogoditi ako nisi!?!" "Oh ne, odgovori on brzo", dobio sam hard cuz od svile, I promise you Nisam ga uopće zajebavati! "Gledala je u svoje nevine oči i reče tiho:" Kad ćemo doći do naših soba, prva stvar koju ćete napraviti je sisanje moje vagine, you've got me samo kapanje! "ceriti se široko rasprostranjene svoje lice, a on odgovori:" O, hvala, Mistress, Jedva čekam! "

Zvono kapetan dali svoje torbe uz bračni krevet, zahvalio Cassandra za svojih pet dolara savjet, a zatvorena vrata na putu van! Jednom su bili sami, ona je naredio: "Dobro, panty boy, skinite svoju odjeću, osim za nove gaćice!" "Da, gospodarice, odgovori on, dok je brzo shucking sve, ali maleni svilene gaćice da se prilijepiti za njegov sladak malo magarca! "Vrlo lijepo", kazala je pod njen dah ", Vaš penis izgleda miljenik isplažen otvaranja, sada, dolaze ovamo i pomoć mene sa mojim stvarima!" S obje im pomaže, Cassandra uskoro stajao gol pored joj malo panty boy slugu, a kao što je obično joj navike, ona ga je uzela u svoje ruke i dao mu satrti poljubac na usta dok mu se sve više osjeća! Njena velika prsa skoro su bili na njegovim ustima razini, tako da je lako hraniti teško bradavicu u usta dok joj je rukom skliznuo među njima i ona tiho agresivan njegov mali kurac! "Hmmmmmmm," ona hummed, "znaš samo kako se brinuti za svoje gospodarice, zar ne panty boy?!?" "Oh, da, odgovori on tiho," i to je privilegija i čast da se brine moje Mistress potreba! "Sjećaj se onoga što sam rekao na avion", upitala je tiho!?!"Naravno da ne, Mistress", on je odgovorio, "Madame bi njega da joj vaginu jezika!?!" Isus ove devetnaest godina star jarić je bila dobra ", rekla je sama sebi, dok ga vodi preko na krevet i širenje joj noge, "tako jako jebeno dobar!"

Nakon što je živjela s Cassandra za šest mjeseci, a znajući svaki kutak i pukotina njezinih glatkih obrijana pička, Timmy je proveo prvih deset minuta ili na taj način samo lizanje i sisanje njezin vanjski usnama! Premda nije imao puno iskustva sa drugim ženama, bio je siguran da njegova ljubavnica imala vaginalne usne da izbočen van puno puno dalje nego na normalne žene, a on je volio apsolutno gledajući joj maca uvukla u skupim gaćice je pokazala da je on vulva ispupčen plumply kroz tanki materijal sjajan! On stvarno nije mogao pomoći, a iako je on volio svoje Mistress skupo, također je bio vlasništvo vrlo stvarna ljubav sa usnama njezinu vaginu, pa prema tome, on će potrošiti puno vremena biti sigurni da su oni bili temeljito oprali sa svoje odane jezika! "Oh, Timmy," rekla moaned, "love you Mama's vagina zar ne, draga?!?" "Oh da, Mistress", rekao je između hlače ", posebno svoju lovely vulva, ja ga volim!" "Znam da ne, draga," rekla je s uzdahom ", ali mama mora imati svoju clitty pobrinula za sada, pa se dobar malo panty dječak i mama je sisati klitoris za nju, molim vas!?!" Žao nam je imati odreći sisa njezinih usta, uze svoje prste i lagano ih izdvajali apart, otkrivajući joj vrlo malo uzdignut klitoris da mu još uvijek gladan usta!

"Oh, Mistress", prošaptao je, "klitoris je sve teško i uspravno, mislim da treba neki pozornost!" Mmmmmm, "ona hummed," Mama's sisati klitoris kao što je dobar dječak, da joj je lijepo tvrdi orgazam, ok!?! "I naravno da je učinio, uzevši joj malo članica izravno između njegove usne, malen je trzanje glave sa svojim jezikom dok joj cijelo tijelo bilo u awash umirujuće vrhunac koji odnijela dana napetosti i frustracije pravo iz nje! "Je li to bilo dobro za tebe Mistress", he asked, nadamo?!? Dok je njegov obraz miluje rukom, ona nasmijala na njega i uzdahnula: "Bilo je jako dobro, Timmy, te isisan Mama's vagine upravo onako kako ona to voli, a ona je vrlo ponosan na svog malog panty dečko!" "Oh hvala, Mistress, odgovori on sretno, "ja tako želim učiniti sretnim", dok je on snuggling licem prema njoj mokro stidnici! "So tired," rekla mumbled, a dvije od njih otpale u grčevit spava, ona leži sa svojim nogama širenje širok, te ga sa svojim obraz ugnijezdio se protiv nje jako proširenih pička!

Dva sata kasnije kucati na vrata probuđenim dvije spavaće ljubavnik, a glas s druge strane povikaše, "Hej, Cass, it's me, Emily, netko je tamo!?!" Cassandra Timmy woke up i naredio: "moj prijatelj je na vrata, ona odgovoriti i na neka joj, molim! "" Da, gospodarice, odgovori on, dok stavljanjem na svoje hlače, "right away!" Timmy ", rekla je ozbiljno," Jeste, kažem vam da stavite na hlače, ostavite ih isključiti i odgovorite vrata u svoje gaćice, upravo sada! "vrlo neugodno Timmy mumbled:" Da, Mistress ", kako je on išao preko te otvorila vrata! ! "Come in molimo", kazao je uljudno, "Gospodarica je pravo tamo!" Emily uvučen u sobi, a nakon davanja Timmy jednom iznad ponuđene glasno, "My God, Cass, on je jebeno sladak, gdje se u pakluJeste li ga pronašli!?! "" Hvala, EMS, "Cassandra je odgovorio:" u Chicagu, ja sam ga imao šest mjeseci ili tako, a on izgleda kao da se radi sasvim u redu! "Emily osvrnuo se na sada crvena obraza Timmy i ode on, "I tako lijep par gaćice da nek mu malo erekcija probiti kroz, kako je jako lijepo, i po načinu, kako je njegova usta!?!" "To je najbolji dio", odgovori ona brzo, "pravedan pogledati moju vaginu, lizali čist kao zvižduk!"

"Uh, Cass," Emily pitao polako, da li vi misliti JA mogao, znaš!?! "Učinite ono što, Emily," Cassandra ležerno, "morate biti malo više u specifičan zahtjev, nakon svega, ja sam m ne misli čitatelj!?! "" Pa ", odgovorio je tiho Emily", kazao je uspravno, a nisam isisan prilično mali penis kao da je u godinama, tako da ako vam ne smeta ... ... ....?! ? "" Timmy "Cassandra oštro rekao:" Ja želim da neka gospođica Emily sisati penis, to je u redu, ja sam to dozvoljava, pa ako ona želi da ejakulirati u usta, možete ići ravno naprijed! "" Y-da Mistress ", rekao je mucao, kao što je to bilo potpuno novo iskustvo za njega! Mistress nikada nije dopušteno nikoga osim sebe da ga seksualno iskoristiti jer su se preselili u s njom, i reći da je bio nervozan bi bilo nepotpuno! On je na to tapecirana Emily, jer tko je sjeo na pod, i mirno je stajao ispred nje i ona otvori joj usta i usisan u svom slatka mala erekciju! Cassandra gledao sa smeten fascinacija, dok joj malo panty dječak stajao i dozvoljeno Perfect Stranger sisati njegov hard mali penis!"Timmy", rekla je pitao, "Emily je dobra pička!?!" V-vrlo dobar, Mistress ", kazao je gasped kao što je ona cijeli svoj put sve članice unutar njezinih usta gladan! Sada odluke da se malo zabave s njim ona upita: "Je li ona jednako dobar kao i ja!?!" "Oh, Mistress", kazao je moaned "II ne znam, ona je drugačija, ali jako dobra!" Oh, vidim, "Cassandra je odgovorio:" kako je ona drugačija!?! "" Ne znam ", kazao je uz jaukati," S-ona je samo, ohhhhhhhhhhhhhhh, I'm cumming u ustima! ! "A on nije previše, spurting opterećenje od vruća sperma odbacio od kraja njegove sićušne kurac i ispunjena Emily usta s toplom sperma gori!

"Dakle, EMS," Cassandra pitao: "kako je moj mali panty dječak, je došao lijepo i teško za vas!?!" Bez izravno odgovoriti na pitanje Emily je upitao: "Zar nisi rekao da je dobar u sisanče pička,"kao ona slipped off joj gaćice!?! Cassandra samo savit svoje oči i reče: "Ti si idući u biti jako zauzet dečko za narednih pet dana, Timmy, jako zauzet dečko!

Нема коментара:

Постави коментар