.

петак, 5. март 2010.

veliko dupe i glatka bedra



Moja žena Lara je seksi 57 godina dama s ramena plavu kosu. Ona ima veliko dupe i glatka bedra, grudi sa otresit uredno ošišan, ponekad bald pussy ovisno o raspoloženju ili prigodi njoj. Ona je otvoren žena uvijek spremni probati nove stvari i kada je pijan inhibitions izlaziti window.A vrsta žena koja bi se sprijateljiti ili je imao vremena za većinu ljudi.
Te noći je imala prilično nisko-rez na vrhu, sa visokim peta-čizme, crotchless panties i suknju koja je na pola puta između njenih bedara i koljena, što su sjedili u dijelu za pušače i bar na one plastične stolice teško. Kao što smo pričajući primijetio sam da je moja supruga je oko bio izvjedljiv u smjeru neke dude sjedi preko puta nas. Sjedio je leđima s rukama iza glave gleda u ženu. Nosio je majicu i kratke hlače i nogomet kao i ja ga pogleda primijetio sam oticati u kratke hlače i ja mislio to ja osobno ", nije ni čudo da je gleda. Okrenuo sam se natrag k njoj da komentiraju Dude i vidio sam joj ruku joj suknju, kreće s blago gore i dolje pokretu, ja zamahnuo moje glave natrag u njega i on je masiranje njegov penis kroz svoje gaćice.
Nisam mogao vjerovati što sam bio vidio, tisuće slika su išli kroz moj um. Našto ja pokušao da biste dobili pozornost joj je bilo kao što je ona bila u transu, ali kad sam predložio da idemo preko njega je ona bila iz stolice u drugu, ostavljajući iza sebe mali bazen maca soka na plastične stolice, sam mogao 't odoljeti porinuće moj prst za brzo okus. Bio sam vidio jasnije sada kao da potencijal ove situacije i moj kurac počeo impuls na misao od onoga što će doći.
Uz put sam doveo naše piće i cigarete za drugi stol je bio dobro u razgovor sa "gospodin hard-on", i još uvijek sama pleasureing, toliko sam mogao čuti zvuk njezina maca sa svakim udar. Sam mogao vidjeti malo mjesto pred-sperma na svoje gaćice i moj kurac je bio bori teško je pobjeći lana okovi. Morao sam napraviti sljedeći potez pa sam predložio idemo u hotel ili nešto, on nam je rekao da je živio u blizini pa smo pili gore, napravio naš pozdravljanje, dobio neki osvježavajući napitak kako bi s nama i na čelu off.
Na hoda do svoje mjesto razgovarali smo o sebi i ono što smo učinili za života i sl., njegovo ime je Rob, državni službenik. Ovo je bio prvi za njega i koje nas stavljaju nas tri malo više na jednostavnost i bio je rod od iznenađujući s obzirom što se dogodilo u baru.
Kad smo stigli u njegov stan prva stvar koju sam primijetio je vrućine, to je jako toplo, ali ne i neizdrživo. Mi smo stajali oko blagavaonu sa našim pića izradu small talk, svatko od nas osjeća malo nespretan, pitajući se tko će napraviti prvi potez. Moja supruga je stajala s njom noge razmaknute, kao vojska na-jednostavnost stav, ali sa svojim nogama malo dalje, osim, ja mogao vidjeti zrnca znoja stvaraju na njoj prsima i nogama. sam mogao vidjeti u oticati | opljačka kratke hlače trzanje, kao što je moja. Moje kuglice su škakljanje i topla, mogla sam osjetiti teret u njima Simmering, samo čekaju da eksplodiraju, pre cum je oozing dolje vratilo moje penis čeka podmazati sve što je svibanj.
Moja supruga je odlučio sjesti i napravio joj način kauč u sredini sobe, ona povijen prema dolje ukloniti njezine čizme i sjede u sredini kauč s njom noge razmaknute i suknja povukli prema gore, otkriva svoje vlažne gaćice crotchless i ćelav nasip. Njena maca usne i klitoris uspravno bili blistavim, bolan za pažnju. Ona nam beckoned sa dugim elegantnim kažiprst.
Mi oboje prolijevaju našu odjeću i istovremeno imao dugotrajan pogled na svaki drugi engorged penis, nakon klimanje odobrenja napravili smo naš put na to David. Mi i kleknuo i kao da čitamo misli jedni drugima smo stopala svaki, uze lijeva noga i ja uzeo pravo i počeli smo joj prstima. Mi nibbled i isisan nogama, dok joj masirajući joj unutrašnji bedro sve do njezina maca gdje su nam ruke upoznao. Mitch je oplakivanje i arching joj leđa koji mi je dao i Rob više prostora za svaki slajd dva prsta u njoj sada hot pussy, svaki od nas uzimanje skreće trljati klitoris joj s našim thumbs Ona je bila toliko mokra da bismo mogli koristiti sok za trenje u Obrazi joj magarca, i daje joj ak svjetlo pljuska.
Ja sam ustala i odlučili koristiti neke od njenih sokova trljati u moj kurac. Stajao sam natrag i stroked moj hard penis stvarno ne vjerujući kako smo mi došli u ovu situaciju. Nakon što je imao više prostora za kretanje, Rob nagnula prema naprijed, cupped Mitch je magarac-obrazima i počeo i lizanje sisa joj maca, sa svakim potisak ili dodirom svoga jezika mali tok sokova bi trknuti joj bedro i na kauč. Rob's pijetao stoji na pozornost i trzanje. Uz svako trzanje bead jasna i unaprijed sperma će izbiti, vješanje izvan vrhu njegov penis. U međuvremenu Mitch okrenut i širiti njezine noge razmaknute, joj prekrasne magarca u zraku daje dobar pogled joj natečen mons. Rob je sada tonguing magarca, ramming dva prsta u njoj maca i ona je bila writhing sa zadovoljstvom.
Sam to pop u ovoj fazi i ja pustiti njima znati, Mitch mi je rekao da se više, prazan moj teret i baciti ga koristiti. JA je otišao preko, wanked moj pijetao i pucao teret cijeloga magarca-obraze i rupa. Strangley dovoljno čak i opljačka je lice bilo u tom području nije kloniti se, nakon drugog ili dva on je ustao obrisa svoje lice i dala svoju poziciju na mene, ali Mitch mu je rekao da se ne pomaknuti, ona onda scooped mom cum off joj magarac i okrenuo ga koristiti kao mazivo da bi moj penis natrag u život, ona je zavladala našim cocks jedan u svakoj ruci i polako ih stisnuo i stroked do moje vratio u život, ona je tada dobio na podu na sve četiri, nude joj se maca Rob.He je ponuda i polako potonuo njegov penis u njoj maca. Ona gasped kao što je počeo da teško pumpa. Kao što sam gledao ovaj fini prizor moj penis je došao leđa to svoj puni potencijal i bila sam svrbež na red.
Rob je naznačeno da će doći kako je potisak franticly, Mitch je bio na rubu orgazma, ona je oplakivanje i njeno tijelo je Shuddering. Ona je Rob naređeno da dođe u njoj i meni da preuzmu čim je on izvukao. Rob počeo grčiti, njegovi guzovi bili butt tvrde Stiskanje i ja znao da su spremni. Uz još jedan težak nasrtaj on je došao uz glasno stenjati i sa drugim potiskom je pao preko Mitch je sada toplo i oznojen tijela. Ja knealt dolje iza njega budu spremni ispuniti da vruća sperma punjene maca čim se preselio. Ali on nije bio kreće, pa sam koristio moj prethodni sperma, lubed moj kurac miješaju se iza njega i skliznula moj penis između njegovih buttcheeks, on je dobio pažnju, ali on nije 'činiti se to misli.
Čim je prešao sam navučen moj penis u Mitch's maca. Bilo je mokro, toplo, osjećaj i kako sam pumpa polako, neki od Rob's cum squirting out je na vrhu moje noge. Mitch je maca bila sa svakim stezanjem thurst, ja počeo da vježba, ja sam znao da je bio idući u udarac i pustiti njima znati. Pumpa, pumpa, pumpa, ona dolazi, a ja prošao točku bez povratka, ja stisnuo moje kišnicu obraza i pounded moj kurac u moje drhtave wifes pussy još jednom. Svaki mišić u mome tijelu tensed, ja omotan mojim rukama oko njezinog struka i povukao joj što bliže, ona joj maca napeti mišići i stisnuo moj penis suha. Mi oboje srušila na podu looking up at Rob koji je stajao nad nama franticly Wanking. On je došao sa svemoguća izliti sve nad mene i Mitch.
Pet minuta kasnije smo stajali goli oko stola blagovaonicu pijenje piva. Soba reeked spola, sperma i maca i tako smo učinili. Mi smo tamo ostao da se noć i ostale su od prijatelja. Iako se ništa nije dogodilo od te noći, nismo ga isključiti.

Нема коментара:

Постави коментар