.

уторак, 2. март 2010.

Starij

Moj tinejdžerski sin Brad je bio kao da sam u srednjoj školi, popularan, u svim sportskim momčadima pravi hit s dečki i cure.

Njegova nije ni čudo da je dobio sam djevojka kao što je Mandy, ona je će biti pravi izuzetna osoba kad je bila starija, možete ga vidjeti.

Ona je još uvijek uhvaćeni u ono mjesto između djevojke i žene, ali ona je nova sve ono što je imao pravo.

Svi ljeto Brad i njegovi prijatelji družili u moju kuću, ja sam živio.

Brad split njegov vrijeme između mene i njegova mama. Iako kad praznici došao sam dobio zadovoljstvo svoju tvrtku, mislim cos moje mjesto je imao bazen. Ovo ljeto sam vidio puno više od Brada, što je značilo isto tako vidio sam puno više od Mandy. Strutting oko u njoj bikini moj bazen uvijek ček vidjeti ako Sam bio obličje na nju.

Of coarse sam imala to malo zbijeno magarac, duge tanke noge, dobre veličine Titties za nju mala okvira, oni su otresit i čvrste. Našla sam gledao kroz prozor na njoj jedno popodne, dok sam bio na mom stolu radili neke dokumentaciju. Bio sam mesmerised ova djevojka o prskanja u vodi, svi dječaci koji se natječe za nju pažnju.

Moj sin nije 'činiti se ostvariti ono što je on imao. On nikada nije činilo se da je zainteresiran za Mandy. kao što tjedna otišao po nisam mogla prestati razmišljati o tome tijelo njezin.

Što bi bilo kao da zajebavati da teenage pussy.

Svakodnevni je ona bila u mojoj kući, sjedeći na moj kauč, vješanje po mom bazen, jedu iz moje frižider.

Mr.Arden ovaj Mr.Arden i da ... ona je koketiranje sa mnom?

jednog popodneva u mojoj kuhinji je pao joj torbicu na katu desno od gdje sam radila, ona je savijena prema dolje pokupiti ga, joj kratka traper suknja jahanje gore tako da sam mogla vidjeti njezin bijele gaćice. Kao što je došao gore ona okrene glavu vidjeti ako Sam bio obličje, pogledala sam daleko.

Takav scenarij se dogodilo puno nakon tog dana, ona će doći do ormara i njezin vrh bi otkriti njen stan opaljen želudac, ona bi boravak na moj kauč sisa na led pops.

Brane, ova djevojka je znao što radi ona je meni sve u redu. Tada jedan vrući popodne ona me je zamolio da stavi losion na leđima. Isprva sam bio neodlučan, mogao sam joj dodir ne žele dodir joj više?

Stavim losion na moju ruku i počeo ga trljati preko meke kože na leđima, ona flinched kao što sam ga na smeared.



Mr.Arden da je hladno

Ja ga gumiran pravo na preko ramena a zatim prema dolje joj donji dio leđa, ona se nagnula prema naprijed i lagano zapinjati joj dupe van malo.

bila sam ga zamišljao?

Ja utrljava losion dolje koliko joj bikini bottom.

Možete li učiniti leđa od moje noge molim Mr.Arden?

Brane .... Znala sam da je to bilo pogrešno. Sam stavio više losion na rukama i počela ga mazati niz leđa joj noge joj magarac je bio u pravu tamo, ona je okrenuo pogled na mene.

Mr.Arden mislite da sam mast Ass?

Ne Mandy imate rešetku Ass .....

Ona se okrenuo i onda je pitao mene ako sam mislio da su joj grudi male.

Sve ostale djevojke imaju veće grudi od mene, mislim da je ono što kao dječaci.

Pa Brad mora vam se sviđa Mandy upravo onako kako ste.

Do you like me Mr.Arden?

Što sam mogao reći, ja sam djevojka kao što sam volio je puno.

To je, kada je dostigla krug i nevezan niz njezina bikini top. Ona je pala na pod.

Ovo vruće mladi stvar je stajala ispred mene s njom otresit Titties van.

Moj kurac je odmah teško.

Bog htio sam joj praska.

Dospio sam dolje gumiran i njezin Titties, stisnuo sam joj malo bezobrazan bradavice dok nisu postali teško.

ona je malo jaukati kad sam stavio moje usne na njenom nipples.I usisan u njima teško, oni su bili tako meka.

Ove male teenager Titties, nisam mogao čekati da se vidi što je dolje niže.

Izvukao sam joj bikini dnom dolje polako izlažu svoje ugrabiti.

JA ran moj prst preko otvaranja joj maca, polako sam ga na iščašenje, ona je gladak i vlažan je dao malo izdisaj kao moj prst pronašao njezin klitoris.

Rubber tamo sam joj dok sam osjetila joj drhtati i zategnite joj maca oko mog prsta.

Mr.Arden da je osjećao tako dobro, možete li to učiniti za mene neki više.

Ja sam je podigao na stol gdje sam se papira radi moj posao.

Sam joj noge i slomljen je napravio moj način da joj maca sa mojim jezikom, ona je bila toliko mokra, joj probali slatka sperma u mojim ustima.

Sam izdao moje lupanje tvrdo na moje hlače.

Mandy pogledao šokirana kad je vidjela moj kurac

Mr.Arden svoje tako veliki, kako će se to uklopiti u moje zbijeno virgin pussy.

Rekla sam joj da se opustite, imao sam dobio joj maca lijepa i mokra.

Sam stajao između nogu i skliznula mi drva u njoj čvrsto, zbijeno maca, a ona je cviljenje kao što sam ja gurnuo unutar nje.

Čovjek se osjećao dobro, joj maca gripped moj penis poput ruku, ona je tako zbijeno.

JA je otišao spor za početak sa, vidio sam joj wincing ispod mene sa svakim potisak.

Tada sam mislio jebi ga, Udarila je djevojka tako teško.

I couldn't help myself.

Ja nagne joj moje ruke na nju Titties, moj kurac duboko u taj zbijeno maca.

To je bio najbolji jebanje Id imala u dugo vremena.

Čovjek, Brad nije znao što mu je nestalo.

Udarila je teško koliko god sam mogao, ali je bilo teško izdržati.

Ona je oplakivanje sa zadovoljstvom ispod mene

Ubrzo sam joj punjenje zgrabiti s sperma.

Mr.Arden da je osjećao tako dobro, hoćeš li to učiniti za mene opet?

Što učiniti momak!?

Ovaj put sam bio gonna joj se s leđa, sam joj pognut nad stolom i širenje one noge njezin što se tiče, osim što bi ići.

JA je uzeo u pogledu čovjek i ono što je pogled.

Ja ga zaglavi u njoj maca i moj prst u magarca, kao što sam je zajebano za drugi put, ona squirmed ispod mene kao što sam potisak teško u njoj.

moje ruke na bokovima dok sam joj izdvajali mokro joj maca dolje na to moj penis

Fuck me, Mr.Arden, Fuck me, ona moaned.

Ja sam kao pitala je.

dobili smo odjeveni Rekao sam joj sam imao posla, rekla je ona još uvijek mogla osjetiti moju spermu seeping iz njezina maca.

Ona je zadirkivati.

Mogu li "sperma" opet sutra Mr.Arden?



Нема коментара:

Постави коментар