.

недеља, 14. март 2010.

silovanje, grupnjak ili drugih kategorija.

Ja sam postavljanje ovaj pod istina, ali to bi mogao biti pod prisiljeni, silovanje, grupnjak ili drugih kategorija.
Bio sam 19 na faksu i živio nekoliko blokova od kampusa i uživao najviše od svega što sam htio učiniti. Kao što moje ime govori, ja sam stan i tada je bio previše. 34 i ništa ispuniti kupa je vrlo stan. Pa, bilo je nekoliko cure koje se uvijek zabrljati sa mnom, zovu me "nasip" (ja bi bio u to vrijeme) i "sladak tip" i ostala imena. Većinu vremena sam nije briga ali jedan dan kad me stvarno jako pijan. Imali smo odjeveni stečen nakon vježbanja klasi i bio sam šetnju van i bio je u traperice i majicu na, bez grudnjaka, nakon svega, ja stvarno ne treba neki. Pa, tamo je bila grupa "Girls" i tamo su počeli zadirkivati na mene i zove me imena i sve. Pogledao sam ih i reče: "Mi smo svi došli samo iz tuša, a vi svi znate imam maca među moje noge nije pijetao." Počela sam hodati na i jedan je rekao: "Ali vi ne bi znali što učiniti s pijetao ako vidio jednog mnogo manje imao jedan." i oni smijali. Hodao sam gore da joj lice i rekao joj: "Ne samo da znam što učiniti s jednom, ali ne mogu to napraviti bolje nego bilo koji od vas." "Prove it." rekla je i kao što sam ja hodio daleko sam rekao, "Anytime". i on hodio.

Par dana kasnije došlo je auto koji je imao dvije dečki za koje sam znao u njemu vozi i ponudio da će mi dati vožnja u moj stan. Rekao sam siguran i dobila u. Taj dan sam nosio haljinu od sunca, nema grudnjak i bič i to je bio lijep dan da se vanjska strana in Pa, dečki pitali kako sam bila i rekli su da su čuli moje razmjena drugi dan s "djevojke" i oni smijali. "Na taj način te stvarno sviđaju dečki?" jedan je rekao i ja mu rekao da nisam i da sam bio samo Bi. "Wow, kako je vruće, dvije djevojke zajedno." jedan je rekao i sam se smijao, "Yeh, većina dečki će platiti da se vidi da." i svi smo se smijali. Oni su me iskrcali i rekao zbogom i ja išao u moj stan i sjeli na neko vrijeme. Imao sam nešto vina i vrsta samo buzzed out. Moj mob je otišao off i to je bio jedan od "djevojke" i rekla: "Hej, spremni da se dokaže kuja?" Bio sam buzzed dovoljno ludi da se i reče: "Anytime kuja, ja se mogu jebati bilo koji od vas i ljudi će se svidjeti više." "Dobro, onda uskoro." i ona objesio. Pa sam otišao van kasnije pohraniti niz ulicu i dobio više vina i šetao leđa i auto je došao gore i to je bio dvije iste dečki, "Come on get in" rekli su i nisam misleći ništa od toga. Oni se okrenu i siđe drugu ulicu i sam rekao: "Ah, dečki, ja živim u drugom smjeru." "Yeh, ali to nije gdje idete." rekli su i počela sam piti rashladnici sam imao. Mi smo izdvajali u dvorište koje je ograđeno ili usmjernika valjda i zatvorena vrata iza nas. Mi izvukao ah mala kuća i oni je dobio od njih: "Hajde, imamo dobar provod čeka vas." Bio sam još buzzed sada i malo mokri i tako je dobio vanjska strana, a mi hodali u dnevni boravak. "Djevojke" su bili tamo i oko 10 dečki i tako. Glava kuja, Karla, došao gore i reče: "Dobro, razodjenuti i Let's get started." Pogledao sam u nju i rekao, "Hold ovo" i dao joj moje vino. Ja pala moja haljina do poda, a zatim i sa bič. Bilo je cusion na katu koji sam trebao biti gdje bih "sebe dokazati", pa sam otišao i sjeo ga tko. Imao sam bocu vina i odlučio je staviti na show.

Ja ležeran i preselio se pored moje noge i počela trljanje bocu uz moju maca koja je sada zaista mokar. Onda sam ga polako skliznuo u i držati dok se sve događa na dnu, ali je bio u mom maca. To je bio u punoj veličini boce vina te uma i dečki su bili miran i sada je počeo me na navijanju kao što sam je premještena unutra i van. Uskoro orgazam opran preko mene i ja ga izvukao van i stavi ih na pod. "U redu, koji je najprije sa pravi stvar?" Rekao sam polaganje tamo moje noge širiti apart. Nekoliko dečki unzipped i počeo da se preko mene i ja sam im rekao da sam imao jedino pravilo je da osobe jebeni mi morala biti gol previše. Oni su gledali jedni na druge i svuče i onda je jedan između mojih nogu i skliznuo u meni. On je bio ogroman, ali nije osjećala dobro i tako sam stisnuo njegov penis u meni i napravio ga je stenjati. Drugi je bio u blizini, a ja ga uzeo u ruci i počeo masirati mu penis i onda ga je uzeo u usta i duboko grlo ga. U prostoriji je neki navijački, a neki pričaju. Jedan u got me off i ja preselili jedan sam sisa na moj maca i odveli ga u. Druga je bila u mom grlu poslije preselio sam i zadržao taj za nekoliko dečki.

Sjedio sam nakon litle i reče: "Što JA stvarno potreba je tri u meni u jednom trenutku." te momački je dobio bliže i sjede na jastuk i ja sjedio na njegov penis, to klizne u moje dupe i onda nasloni leđa za jedan u grabed maca i još za moje grlo. Orgazmi su pranje više od mene jer sam bio ispunjen prvi sa pijetao onda sperma i ja zadržao zahtjevan više. Svi momci su me jebeno najmanje dva puta po nekoliko sati kasnije i sam ustao i otišao do "djevojke" i reče: "Pa, dečki, kako dobro mogu jebati?" i svi su zapljeskali. "A kako i ne treba žene jebati?" a soba je bila mirna. "Čini se da nitko nikada nije imao tko od vas, morate biti lezbijke, ne vole momački at all." Nasmijao sam se i svi oni prosvjedovali. Jedan tip je rekao, "Da je itko ikada jeben neki od njih uopće?" i nitko nije rekao da su oni imali. I grabbed Karla i njezin izdvajali do njezina kosa i njezin puled do slabljenja i bacio ju dolje. Prije nego što je ona znala što se događa sam sjedio na njenom licu i je napravio siguran da sperma u meni je bio šiklja iz mojih maca. "Hajde kuja, morate biti drolja lezbejka." i ona je počela protestirajući da ona nije bila. Sada ostale tri djevojke su okruženi ljudima koji su hard cocks, "Mislim da im je potrebno ili imati seks sa mnom ili s vama dečki, oni moraju biti jedno ili drugo." Djevojke počeo uzimajući off svoju odjeću i položi na jastuk erekcija. Dečki dobio među nogama i počela se dokazuje da je volio žene. Jedna djevojka je došao k meni. Jan, i reče: "Sandy, mislim da sam radije djevojke." i mi otišao do slabljenja i propisanih i vodili ljubav cijelo vrijeme jedući jedni druge kao i promatranje drugih "djevojke" dobio jebeno iznova i iznova. Sljedećeg dana na nastavu momak došao i dao mi je DVD, "Ovdje je stranka sinoć, sve to." i uzeo sam ga kući i gledali. Ona je započela sa mnom rade dečki i tada djevojke sve gol jebu i Jan i ja vođenja ljubavi. Najbolji dio je da je "pravi djevojke" su oplakivanje poput kurvice da su i oni više ne igra kao da su tako dobre djevojke.

Нема коментара:

Постави коментар