.

среда, 3. март 2010.

Najveci kurac

Oni whispered naprijed-nazad i onda sam vidio moju ženu početi smijeha na ono što je upravo rečeno. Pogledao sam kod mog prijatelja i imao je čudan pogled na njegovo lice, kao što sam siguran da sam imala previše. Djevojke nas gledali i moja žena nam je rekla da su pitali koji od nas imao najveći kurac. Počela sam se smijali i moj prijatelj nije previše. Djevojke nam je rekla da kap naše hlače i neka ih vidjeti koje od nas je bila veći. Rekao sam im nije postojao način Sam bio idući u pokazivanje njima moj kurac. Oni giggled još malo i onda počeo da nam kažete da izvadite ih i stoje okrenuti jedan prema drugom s našim dicks jedne strane na drugu. Oni su htjeli vidjeti ih kako se jedna do druge.

Rekao sam moja žena nisam bio idući u trljati moj kurac protiv njegov kurac. Gledala je u mene i rekao, "Da, ali znam da želite staviti svoj kurac u usta"! Otišao sam ukočen ali je uspio poricanje. Ali ona je pravo na mene s leđa, "Hajde da mi je rekao da se svidjela sisa dicks". Pogledao sam kod mog prijatelja i pokušao to play off, ali bilo je prekasno. Moj prijatelj je bio crvene repe i pokušavaju da ne gledati u mene. Njegova žena mu je rekla da je htjela vidjeti tko je najveći kurac i to kap njegove hlače. On joj je rekla da nema, ali onda je jednostavno rekao mu: "Je li i ja ću im reći kako ste se to suck dicks previše"! Sada je sve bio na otvorenom.

Moja žena onda mi je rekao da je sada da svatko znao da sam volio sisa od dečki, samo treba da ga priznati. Bio sam smrznuta i uzbuđen i prestrašeni u isto vrijeme! Nisam mogao vjerovati da je moja tajna se kao da je pred našim prijateljima.

Tada sam shvatio što je učinio djevojke. Oni su oboje znali kako nas i naše intimne misli. Oni su htjeli vidjeti nas ići dolje na svaki drugi. Oni su htjeli vidjeti ako mi stvarno bih to učiniti. Rekao sam djevojke, ako su uzeli svoju odjeću, ja bih ih vidjeti neka moj kurac. Već sam mislio da proba neki sperma bi bilo kakve lijepe i ostavljajući drugima da vide mene sisa guy off bi bio uzbudljiv na vrhu svega toga. Moj prijatelj se nasmijao i rekao im da se isključiti svoju odjeću i on bi neka vidi njegov kurac previše.

Djevojke počeo svlačenje pravo u dnevnoj sobi. Nisam mogao vjerovati. Moj prijatelj je žena bila jako lijepa crvena glavu i bili su joj bradavice ružičaste i pozivam kao što sam ikad vidjela! Moja žena je prilično previše, ali je brineta. Njezina Bradavice su jako svjetlo roza i velike. Oni ne prestaju tu. Oni su sve od i sjede jedni pored drugih četka svoje prste jedni preko drugih grudi. Sam već bio teško kada su nam rekli da se naš odjeću. Moj prijatelj je previše teško i kada sam vidio njegov penis sam znala da sam želio da bude u mojim ustima.

Djevojke nam je rekla da lice jedni na druge i staviti naše dicks side by side. Bio je manji od mene, ali jedva. Mi smo oboje imali precum curi i njegova je dobivanje na mene, pa sam siguran da sam dobio neki o njemu previše. Djevojke giggled i moja žena im je rekla da sam se to suck off my friends kad sam bio mlađi. Ona je rekla im neke stvari koje sam učinio i kako često sam to učiniti. Njezina prijateljica samo sjedio s njom usta otvorena i pokušavate održavati od giggling. Ona je tada nam je rekao da je moj prijatelj imao je otišao dolje na nekoliko dečki previše rekla koliko je volio da sperma u ustima. Ona je rekla da je često rekao joj da bi htio to okusiti ponovno.

Pogledala sam na moj prijatelj i nije mogao vjerovati. Bio je baš kao i mene! "Stvarno", pitao sam ga? On je klimnuo i da sam mu rekao, "mene previše".

Djevojke tada nam je rekao da su htjeli gledati nas sisati međusobno isključivanje. Rekla sam im ja bih mu sisati kurac ako bi neka nam ih da gledaju jedni druge sperma. Složili su se, i kao što sam isisan moj prijatelj je kurac vidjela sam ih igranje s međusobnim clits i pussies.

I tako je uspaljen sam stvarno dobio u njega sisa. Osjećaj da su drugi uzimajući penis u usta bila super uzbudljiva. Sam ga mogla kušati i okus njegov penis bio je toliko zadovoljavajući. To je bila godina otkako sam ga je učinio. On je počeo cumming u moja usta i ja gulped njegova sperma i gutanje što sam mogao, neka otrča niz moje brade i dripped na moja prsa. Završio sam ga sisa i neka padne iz mojih usta. Moja supruga je došao preko te me je poljubila, degustacija mu sperma. Ona ga lizali iz moje brade i prsa i rekao mi da je htjela neke od njega previše.

Njegova žena mu je rekla da me sisati i on učinio. Trebalo je samo nekoliko sekundi za mene da sperma i prije nego sam završila ona oslanjao na te sam došao u usta njezina previše.

Obje naše žene nam je rekao da je htio da budemo sretni, ali mi je rekla moja žena je htjela jebati moj prijatelj. Njegova žena mu je rekla da me je htjela zajebati. Mi smo gledali jedni na druge bili smo realizirati će imati najbolje od svega toga. Ukus sperme, okus maca, sve je bilo dobro.

Mi se često susreću i dijele međusobno darove. Još uvijek sam isisan dicks više nego moja žena ima, ali ona se čini zadovoljna s dva čovjeka joj jebati. Da ne spominjem puta smo razgovarali djevojke na degustaciju jedni druge.

Нема коментара:

Постави коментар