.

петак, 26. фебруар 2010.

Cokolada

Danas, sladoled stoji jesu uzimajući više i više sofisticirane, nudi desetke različitih okusa s čudnim i uzbudljivih imena kao što su 'Death by Chocolate', 'Strawberry davljenja', i 'Chunky Choke Cherry'. Ali ja sam otkrio zaista poseban štand blizu kanadske obale, gdje je poseban dan zaista ne uključuje određenu količinu gušenje i gagging, barem za prilično plavokosa djevojka server.
Imao sam pogonjena mjesto puno puta o mom odmoru, ali nikad nije prestala. Ali, na taj dan, ja sam htjela nešto ukusno za desert, nakon što je oboren odrezak tijekom BBQ party s prijateljima i otišla na disk da vidim što ovo mjesto nudi okuse cokolada. Kad sam dobio tamo, linija je čekao, a ljudi su bili nestrpljivi. Iako neonski znak, rekao je 'Open', nije bilo nikoga posluživanje kupaca. Sama stajati je bila pričvršćena na malo restoran, i činilo ljudi su bili tamo. Jedna od žena u redu pojavili su se u restoranu pitati o dobivanje sladoled te je rečeno djevojka koja servira sladoled je bio samo u leđa, te će biti pravo nazad. Tako ljudi čekali.
Bio sam u žurbi i ne misli starom stilu sladoled štand, sa velikom otvorenom ispred je bio sladak, pa sam podnio leđa i izvukao moja digitalna kamera za snimanje fotografije ili dva.Nakon što je uzimanje slika, odlučio sam da vidim što su izgledali, pa sam svitak okolo i veliča njih vidjeti ono što sam mogao vidjeti. Zamislite moje iznenađenje kada sam došao na pravo ekstrem slike i vidio, nezamjenjivim u stražnjem dijelu kabine, ali skrivena od mjesta gdje su se ljudi stoji, prilično plavokosa djevojka na koljena davanje blowjob to ... nisam mogla vjerovati ...može li to biti star čovjek?
Pokušavajući biti što je moguće neprimjetan, strana-ja stao malo na to moje pravo i malo bliže stajati. Tada sam veliča ono što je u mojem djelokrugu i uzeo malo više slika. Pregledao sam ove nove, a sada nije bilo mistaking ono što sam imao uhvaćeni na film. To je bio prilično plavuša nosi tamno ružičasti džemper, te izuzetno uske i izuzetno kratko deva gaćice u boji, a zasigurno je bio puše čovjek koji je imao bijele kose i nije moglo biti manje od 70 godina. JA je uzeo više slika, pa čak i koristiti opciju da se deset sekundi za snimanje videa akciju oko minutu mlada djevojka na poslu. Konačno, ona je prestala bobbing glavu, ruke odmara na mirno starac koljena, i zagledao se u njega. Znala sam da je punjenje joj usta sperma. Naravno, u roku od oko 10 sekundi, ona slid off njemu, proguta, i počeo lizati ga čistim. Ona onda pustiti njemu vanjska strana leđa vrata i potrčala naprijed, apologizing svima u liniji za kašnjenje.Sveukupno, ja bio u skladu oko 5 minuta, a nitko nije imao lijevu ili činilo previše uznemireni.Čekao sam moj red.
Bliže sam se ispred linije, još sam u čudu prilično plavuša radi štand. Imala je dugu, plavu kosu u konjski rep, koji dosegla do sredine leđa. Ona je imala plave oči i najslađu mlada lica i najtopliji osmijeh. Ona iskreno ispričao da svaki kupac za kašnjenje, i sve joj oprostio. Uživao sam najviše kad se okrenula za preuzimanje sladoled iz raznih velikih smeće iza sebe. Kao što je pognut do duboko u smeće s njom kašičica, čudio sam u nju iznenađujuće malo magarca u one uske kratke gaćice. Muškarac! Bilo je slatko! Budući da na stražnjem dijelu linije, sam izvadio fotoaparat kako bi se malo više slika. Žena ispred mene sa svojom djecom mi je dao nešto neslaganje pogled, ali ništa nije rekao. Samo sam se nasmiješila i stavite moj kamera daleko.
Konačno, to je bio samo mi i djevojka, čiji nametag rekao 'Sofizam'.
"Ja sam na taj način žalostan za kašnjenje," djevojka je slatko. "Što biste željeli imati?"
Zapanjen sam joj malo povlačenjem iz moje digitalne, uzimajući brzo njenu sliku i onda pita joj kako je ona bila stara.
"Uh", kazala je nervozno. "I'm osamnaest."
"Izgledaš mlađe", rekao sam.
Sada je ona zaista činilo nervozan. "Ne", kazala je potresao glavom. "Upravo sam okrenuo osamnaest."
"Vjerujem ti, rekao sam s osmijehom, nije siguran da sam učinio. To joj se činilo da se opustite malo.
"Pa ... što biste željeli imati?" Ona ponovi.
"Hmmm, rekao sam lukavo. "Mislim da Htio bih imati što starca u leđa bio vlasništvo."
Ona nije mogla pomoći, ali jedva malo. "Kako to misliš?" Pitala je nervozno.
I onda je nastavila da joj pokazati neke slike sam imao spremljene na moju kameru. Njezina usta izostavljen. Konačno, budući da nitko drugi nije bio u redu, ona me je zamolio da korak u restoranu, na moje lijevo, gdje bi meni u susret. I ona je nestala. JA je uzeo moj trenutak staviti u držač kamera priključena na moj remen, a zatim polako sauntered do restorana vrata. Kad sam ušao, Sophie je stajala sa i razgovor s ženom koja se pojavila oko četrdeset; od nje plavu kosu i lice, nije bilo pogrešno da je Sophie je majka, koja glanced moj put kad je vidjela mene uđe sam čekao minutu , i tada majka vratila u svoj rad iza hrane šalter i Sophie vrati do mene.
"Želite li poći sa mnom?" Pitala me, a ja i kimnula njom. Muškarac! Njeno dupe slatko pogledao u tim gaćicama. U jednom trenutku, u njoj nervoza, ona je od brušenog protiv stol ona prolazi, kucnjava olovka katu. Kao što je squatted dolje da ga podići, ja mogao vidjeti da je ona svijetlo roza nosi pamučne gaćice ... jako slatko!
Ona je vodio me kroz prošlost prednjem dijelu štanda sladoleda, gdje je bio na službi kupcima, gdje nitko nije bio na čekanju. I onda je slijedila svog prošlosti sve otpatke i skretanje lijevo da je prati do samog leđa, prošlost ogromne srebrne boje stand up zamrzivač, gdje je bio veliki sudoper protiv desno zid. Ona me je zamolio da naslonila sudoper, a zatim skliznuo dolje na koljena.
Kao što je nervozan kao što je bila, ona je točno znala što učiniti. Ona je dosegla do poništiti moj remen i zatvarač, molba mene, kao što je undid moj remen zakopčati, ako sam htio da mi držati kameru tako da se ne bi pala. Ja sam ga uzeo iz svojih predmeta i to održava. Ona je tada spustio moje zatvarač i ribu u moje bokserice za moj još uvijek mekan, ali oteklina kurac.
"Koliko je ovo?" Sam joj.
"Samo ostavite savjet", rekla je pitanje-od-factly, oči kad se poigrava preko na mali stol na lijevoj strani gdje je, siguran dosta, bilo je malo vrč koji je rekao 'Savjeti'. A onda ona me uzela u usta.Nisam mogao vjerovati kako je ona bila vješt. Kao što je nervozna jer joj je govoriti sa mnom i sa mojim mumljajući zatvarač i remen, sada je činilo uvjeren, polako i ritmički klizna joj usta gore-dolje moj osovina, oči otvorene i bulji bilo ravno gore ili dolje na mene nasmijana na njoj . Donio sam fotoaparat do moje lice da njenu sliku sljedeći put kad je pogledala gore i, umjesto da izgleda daleko ili pokušava sakriti svoje lice, ona je samo zaustavio i postavio, mi sada tvrdi penis nekoliko centimetara u usta.
"Hmm hmm?" She asked.
I nodded, uzeo malo više slika, a zatim je nastavio. Svaki put kad je klizila naprijed u moje prepone, ona kutna glavu malo drugacije neka soft vlažne jezik trčanje uz malo drugačiji dio mog osovine. I iznos od usisavanja ona primjenjuje s njom obraze bio upravo savršen.Muškarac! Ona zna što ona radi. I čovjeka! Je li ona ikada izgledati dobro uz penis u ustima! U to vrijeme sam primijetio da je odraz nje u zamrzivač, pokazujući joj slatka mala guzica u onih kratkih filmova, osim što joj bijela tenis cipele i roza-ivicom kratke čarape. JA je uzeo nekoliko slika od toga.
Ubrzo nakon toga, počela se duboko grlo me, svaki centimetar moje osam palac palica nestaju unutar usta kao što je ona slatka mala pritisne joj nos u moj trbuh. Ona mi je održana kao što je to za nekoliko sekundi, a zatim počeo ponovno pumpanje, još uvijek sporo i sigurni te u savršenom ritmu. Ona bi bila na mene oko 5 minuta, kada joj mama zaobljeni kut. Upravo sam stigao do dolje leđima milovati joj slatko dupe kroz svoje hlače, a Sophie duboko me grlo.
"How're radiš, Sweetie?" Mama upita mirno.
Ja sam ustala naglo, ali Sofizam samo skliznula natrag malo, najmanje 4 od moje inča još uvijek u njoj

Нема коментара:

Постави коментар