.

недеља, 28. фебруар 2010.

Bisexualni odnos

Moje ime je Anita, a ja sam 25 godina starosti. Ja prvi novi da sam bio na djevojke kad sam bio u godini 16. Moja prva godina srednje škole pakla. Sada, iako sam ga u moje novo crijevo, nisam, osim o tome do početka godine 18. Bio sam previše prestrašen da način. Iako je većina mojih prijatelja mi je rekao da su gay / lezbijka. Moja mama je upravo počeo uzimajući u crkvu a ja sam bio prije svega prepala da joj reći.

Moji prijatelji uglavnom pogoditi. Ali ja sam htjela reći moja mama je službeno prvi. Tako jedan dan nakon škole sam došla doma i rekla joj, ona je imala nekoliko pitanja koja mi je ne imati bilo koji odgovore na taj način JA dont 'misliti ona meni potpuno vjerovala. Ali, nakon što sam rekao moja braća, ona dođe do bilo poput, So it's true? A ja sam bio kao, Yer je to.

Tada sam službeno izašao. Rekao sam svojim prijateljima da sam bio bi, ali je zadržao činjenica da sam više privlače žene u sebi. Najteži dio priča o mojim prijateljima "bila je da je nekoliko njih osjećao čudno. Tako sam objasnio nešto za njih. Sam rekao: "Jeste li ikada napravio da se osjećate kao da sam vas privlači? Jeste li privući svaki tip you see? Jer nisam privlačio svaki tip ili djevojka mogu vidjeti, i vi ste u toj kategoriji, a baš sam coz kao žene ne znači da sam na vas. A onda je samo pokazati da sam još stari sarkastični mi je sam rekao, ja znam da je velik udarac na svoj ponos. A nakon toga, osjećali su se tad bolje.

No, baš coz moji prijatelji su bili u redu s njim ne znači da ostatak škole bio. Imam tiranizirati i samo ignorirati. Ono što oni ne mogu shvatiti je da bi se neki puta je sranje, ne samo dobiti odbio jedan spol, ali ste dobili odbacio dva. Dobivate gotovo nikakvu pomoć od lezbejske zajednice coz oni osjećati kao da jednostavno ne mogu se odlučiti. I vaš pohlepan.

Ali jednog dana u školi, ja pala za tu djevojku. Bila je par mjeseci mlađi od mene, ode u moju crkvu i koriste do danas moj brat. Pa, to nije stvarno stvar u meni, ona je bila vrhunac mog dana.
Na kraju smo išli van, ali sam prekinula s 1 do joj 2 tjedna kasnije, jer sam imao svoje demone i nije želio da joj donijeti dolje sa mnom. I oko tjedan dana nakon što smo se raspali, ja od jednog od mojih prijatelja, za otprilike isto vrijeme. Također sam završio odnos. Bio sam deprimiran i zbunjen i jako suicidalan. Ja uglavnom još uvijek sam. A ti samo, čitatelji znaju to, a probs moj najbolji prijatelj Leslea. No, najgori dio o ovom sve, je da sam još uvijek ljubav moja prva djevojka prijatelj. I ja sam uvijek.

Dakle, I'm gonna go znam, ali nadam se da ovo priča ima vas pomogao. nego za to čitanje. love ya. xoxo.

Нема коментара:

Постави коментар