.

уторак, 16. фебруар 2010.

Opasnica za sve

"Ja sam tvoj ledja Lab test i sve izgleda normalno. Ali ... "Doktor je rekao da je davanje izgleda dok sjede iza njegov stol.

Znaš izgled, to je onaj svaki liječnik daje pacijentu kada žele da se preko njihove točke opasnica za sve. Arms presavijeni na stolu, naočale skliznuo nisko na njihovom nosu, koja daje izgled roditelja na dijete, kao i rezultate od pergament diploma dokazuje svoju mudrost objesiti na zid. Uvijek sam mislio da mora postojati neka tajna naravno u medicinsku školu, koja uči da je liječnik izgled i nakon što smo ga naučili da si se zakleo da nikada nije tajna da podijelite to bilo žive duše. To je vjerojatno isti izgled je Bog dao Mojsiju, kada je uručio mu deset zapovijedi na kamenim tablete i rekao: "Evo to ... ali ".

Patnja od slučaja Dr. Williams medicinske pogledati sve što sam mirno mogao izgovoriti je: "A što?"

"Ali, moraš prestati pušiti ."

To je bila najgora vijest sam mogao imati stečen. Prestanite pušiti? Me? Stani? Nakon svih tih godina?

Samo sam klimnuo i rekao: "Dobro."

"No Ja sam ozbiljan ovaj put, John! Za protekle tri godine sam predložio. Now I'm telling, prestati pušiti! Znam da ste pokušali različite stvari, ali tu je taj novi pilula a dobro je imati nesto tudja a svoja. Evo, napisao sam scenarij za vas. Sada uzmi ga i dobiti ga ispuniti i prestati pušiti, a koju je dobio svoje zdravlje. "

"U redu.", Rekao sam što sam uzeo list od tri do pet papira i punjena u moj džep. "Ja ću. Imaš pravo, ja ću prestati pušiti. "

Ja sam htjela vjerovati mojim riječima, ali osjećao sam se kao lažljivac. Kako sam mogao odustati nešto što je bilo toliko mog života? "Krist, što je on razmišlja?" Pitala sam se ostavljajući njegov ured na toplom Badnjak ujutro. "To sam Superman? Čovjek od čelika koji se može savijati mu da će učiniti sve što je pravo? "Ja sam pušač i svatko zna pušači su slabi, a mi izmaći.

Vidite nas stoji na vratima načine izvan svih vrsta objekata, kao što nas svijet prolazi razočaran našim slabost za ne bude u mogućnosti da zaustavi taj prljav, neugodne navike. Mi prikrasti u zahodi za zgrabite pušiti kao što smo koristiti za napraviti u srednjoj školi. Mi čak i to učiniti kod kuće, kao i naši nepušače supružnik pitati: "Koliko cigareta je to danas?", A mi laži, dati neke niske lopte broj kada ga stvarno treba pomnožiti sa dva ili tri.

Da, pušači, pobjeći i tako do I. Ali se sjećam vremena, gotovo prije pola stoljeća, kada nije bilo stida u dim. Povratka kući obavijestiti moja supruga ugodna vijest za dobro zdravlje i strašan vijest o nalogu liječnika promijeniti navike prisjetio sam se tih događaja, kada su oblikovane sjećanja i plava bezobličan dima cigarete suspendirani u zraku.

Badnjak tada, kada je Eisenhower bio predsjednik i Elvis kralj, bio je hladnije i snijeg je bio mjeren u noge ne inča. Da je Božić, mog prijatelja i mene bili su uzbuđeni kao i bilo devet godina-olds mogao biti zbog svih nas kupio poseban poklon za oci naši. Naš jedan i jedini dar našim Dads je bio karton i puši, nešto što nikada ne bih zaboraviti barem za tjedan dana.

Od zahvalnosti, kada se prvi pravi snijeg smo stigli u subotu ujutro, fanned se poput mrava u vojsku srpnja piknik. Sa lopate za snijeg slung nad našim ramenima, mi stranac pokucao na vrata prinos lopata driveways, pločnici, krovovi, automobili i patios. Hell, mi bismo lopatu ništa zaraditi pedeset centi do čari cilj tri dolara i devedeset osam centi za karton. Zatim, neposredno pred Božić, svi od nas je imao dovoljno spremljene vidjeti gospodina Reese je u svojoj trgovini.

G. Reese, znali smo ih kupuju u našim ocima, tako da bih spremljene one posebne kutije prodano samo za vrijeme praznika. Oni su bili fancy omotan sa zelene, crvene i bijele boje, neke su vrpcom na njih dok su drugi shinny srebra ili zlata foliju. Svaki karton je mjesto na kojem svatko od nas mogao napisati neke posebne riječi na naš Dads izražavajući radost što na svojim sinovima. G. Reese je bilo drago da nam se prodati onima neprocjenjive darova, jer u tim nevinim vremenima sa dima u zraku, ljudi je znao kad je sin radi nešto dobro i pravo na svoga oca. Natrag onda cigarete ne bi li ubiti pušačima i nikad slinked. U stvari čovjek je bio poznat po dvije stvari, posao je nastupio i marke cigareta je pušio. Chuck je otac bio zavarivač a Camel je bio čovjek. Jerry's, otac soboslikara i dimljena Pal centrima. Moj otac je bio liječnik i dimljena Lucky Strikes.

Vozeći kući uz jezero gotovo pedeset Badnjak je kasnije, sjetila sam se moj otac nosio bijele košulje ukrućen. On je uvijek staviti svoje cigarete u džep na košulji, mogli vidjeti Red Bull's Eye of the pack kroz džep svoje košulje i on je zadržao njegov Zippo upaljač u desnom džepu hlača. Tata je bio čovjek od željeza volje i voleo je bude ocuvana. Hed dim Jedno pakiranje dan, ni više ni manje, a ako je ran vanjska strana dana pred kraj on je rekao da bih ići van. Barem da je ono što je rekao, ali mislim da je on lagao, jer ponekad bih čist uredu nakon zatvaranja i pronaći njegovu pepeljaru bio pun pušaka, puno više od jednog paketa. Nisam rekao ništa, jer čak i tada mislim da pušači ponekad je lagao. Što JA sjećati se većina o njemu ipak, kako je on otvorio svjež nov paket i zapalio prvi dim.

Božić ujutro nakon što je izjavio: "Hvala vam sin", a moja majka je rekao: "To je bila najljepša Vam mogli dati vaš Otac." Gledao sam tatu pažljivo otvoriti karton izvući novi paket. Nakon uvijanje off omatanje hed funta paket na stan na stolu za podmirenje duhana. Zatim, otvaranje konačan pečat, on je nježno ga odvodom tako pojavio cigareta uredno stoje u redu. Stavljanje jedne do njegovih usana, on bi svjetlo svoje Zippo upaljač i privući na cigarete do kraja glowed crvena kao dim iz pluća ispunjena zrakom uz miris slatkog duhana.

On je uvijek držao dim u svojoj desnoj ruci, a on nikada nije pao pepeo na ništa, ali pepeljaru. Pepeo cigareta gori mogao biti inča dugo i ne bi mrdnuti, to ne bi nikad pasti na pod, njegova bijela košulja, stolica ili bilo gdje drugdje. Dok je, na moje godine od pušenja, sam pao pepeo na svim uvjerljiv licu mjesta i općenito je nered više krpe, košulje, kravate, klavijature stolovi, stolice, automobilima i restoran stolnjaci, uzrokuje više problema nego što sam bio vrijedan. Uvijek sam mislila moje zapovijedi Oca svoga pepela cigareta bila jer je dao svoga puši taj pogled, kojem liječniku se daju pacijentu da se preko njihove točke. On mora biti zvijezda u svojoj klasi, dok se uči da izgledaju, jer da je buljenje u davanju Tata je bio stručnjak.

Vozeći kući kako bi moja supruga zamotati darove za naše uzgaja i djeca otišla sam počeo čuditi otajstava i ekscentričnost zaviještati roditelji svoju djecu. Najveća misterija što moje majke i oca darovana da mi je bio jednostavan, to je televizija. Televizija tada, tijekom dana dima bio poput naše živote, crno-bijele i ne ostati na zrak kasno u noć. No, petak i subotu noći bili posebni. Petak je Gillette Friday Night Fights, subota je bila Gunsmoke a misterija je zašto moji roditelji neka me gledati borbe, ali ne i Gunsmoke.

U petak navečer moji roditelji sretno bi neka me gledati kao dva čovjeka se popeo na dvadeset dvadeset prsten da tuku jedni druge do krvavog pulps, i ako borba koja je završila s nokautirati, tako puno bolje, to je bila dobra borba. Oni bi neka me svi gledaju krvoproliće, žive, kao što se dogodilo, u crno-bijelo razmišljanje nikad dvaput. No, u subotu navečer u deset sam morala ići u moju sobu, zanijekao je promatranje Marshall Dillon, Doc, Miss Kitty i ispravna zala starog zapada, kao što je napisao neki scenarist. Sve je to varka, krvi, sukoba, smrt, život, to je sve pretvarati. Ipak, to je bio previše nasilni. Imao sam posljednji smijati iako, jer sljedeći dan u nedjelju ujutro, stojeći izvan crkve, ja bih čuti moj tata i njegovi prijatelji prepričavanja u velikoj detalj sinoć avanturama maršala Dillon, dok je njihov zadnji pušenje cigareta prije masa.

Stalni među odrasli ljudi nose svoje praznično odijelo, koji kule iznad moje devet godina star okvira, udišući dim cigareta, skoro sam mogao vidjeti Marshall Dillon svetiti dolje negativac i spašavanje Dodge City s strašna zlo Miss Kitty po njegovu stranu. Za ovaj dan, gotovo pola stoljeća kasnije, zašto ja mogu gledati jedan program, a ne druga ostaje misterija obavijen u dimu. Nisam puno briga za krv Friday Night kupku. Radije bih vidio Gunsmoke, ali to je bio, gdje sam gledao boriti da održava je vrijednost, to je bio idući u Elmer's da je borba noću osvijetliti.

Elmer's house je bio mali i sad mi bismo ga nazvati doublewide prikolicu. Njegova supruga umrla prije nego što sam se rodio i živio je sa svojom kćeri Mary Beth koja je bila visoka škola djevojke teretana je bio učitelj i usidjelica. Danas, u nepušače dana, gdje je zrak je jasnije što bih zvati Mary Beth, lezbijke, gay, ili alternativni seksualni izbor, ali je tada, u dane dima, ona je samo usidjelica. Osim moje Bake i djedovi, Elmer, bio najstarija osoba koju sam ikada naišao na moje devet godina i da dimljena sve.

On je bio duhan. On je čak i izgledala duhan.

Elmer je bio visok, tanak, mršav i njegov ten je bila smeđa i naborana kao osušeni list duhana. Taj stari čovjek je bio mudar kao sazrele biljka koja bih vidio sezone dolaze i odlaze i to je uze lekciju rasta i promjena u sjeme, spremni zaviještati da znanja da nove generacije i njegova kuća je bila pravi svetište na duhan.

Elmer dimljena ništa, cigarete, cigare, cijevi i on čak izgrizen stvari. Pojava njegove kuće dokazao svoju naviku, duhan mrlje označen tepih dok su zidovi, zavjese i namještaj mirisom dima. Elmer's stolica u kojoj je uvijek sjedio je prijestolje duhan i eto ti nevolja. Smješten u kutu svoje dnevne sobe, u neposrednoj blizini velike televizije, da stara koža je bila stolica sa kompletna sa rips, suze i cigareta gori, a dok je u njegovu kuću, nikada nisam vidio Elmer ustati iz tog stolica. On nije potrebno jer sve što je u životu bio je u roku od dohvata ruke.

Na jednoj strani nije bio jedan, ali tri pepeljare, te oh što su pepeljare. Big kao tanjura su bili od stakla, koji je bio bogat tamno zlatna, smeđa, nego stati na čvrsto mesing držač koji ih je povišena od poda, da ih lako doći. Oni moraju imati težak kilograma, što ih čini toliko stabilnim ljuti pas grebanje nije mogao imati povaljen na njima.

Imao je tri od njih, jedan za cigarete, cigare i cijevi. Elmer imao još jednu stvar po njegovu stolicu, čvrste mesing pljuvačnica, baš kao i one koji se koriste u Gunsmsoke u salon Long Branch. Ne samo da je Elmer su pepeljare, duhan, cijevi, cigare i žvakati, ali on je imao čitanje materijala. Sve prošlosti i sadašnjosti pitanja polja i tok, Outdoor Život i krzna od ribe i divljači bili strewed oko prijestolja, a bilo je čak i neki od njih True Crime časopisima s pola djevojka gol na naslovnici. Najbolje od svega ipak, na police za knjige iznad njegovu stolicu su knjige Melvillea, Conrada, Londonu i Twain. Ostave priča ljudi okupljenih oko dim logorska vatra ili dim iz smrtonosni njuška od pištolja sjedio upravo centimetara iznad glave. Elmer nije kao u petak navečer bilo borbe, tako da je pušio, bio bih čitati naglas, jer u zrelom dobi od devet mi nije bilo jako pametan klinac ili dobar čitač.

Elmer čitao da mi kao tata i ostala četiri od pet ljudi će klicati na obojene Boy, irski Mick, dotjeran ili Whitey, jer tada oni nisu bili rasnim pogrdama. Dok muškarci pili Coca Cola od onih visok vitak zelene boce i pušili cigarete, Elmer valjane svoje jer je napravio neke čudnovat priča od dva mrava koji putuju spasiti kraljicu od zla Barun. Kao tata i njegovi prijatelji su se dijeljenjem klađenje bazen od borbe, koji se sastojao ili Nickels Dimes i četvrtine, Elmer, pokušao me naučiti kako da svitak cigareta.

Ali ja sam bio strašan kod valjanja moj vlastiti puši. Htio kap duhana cijelom podu, dobili papir previše mokro i škripanje cijelu stvar zajedno tako da na kraju sve što sam postigao je bio stvaranje snopu papira nered što bi mogao održati samo kernel duhana. Elmer bi samo osmijeh i reći: "Probajte ga ponovo John". Elmer i nikad nisam gledao borbe. Ja ljubio Elmer, on je bio moj heroj, on je dim.

Smiješno, sam mislio kako sam pošao kući do moje žene od trideset godina, a ne "sam mislio na Elmer godinama. Hell moram se kroz povlačenje već i sam nije ni prestao. "Budući da nisam još prestati pušiti, ja izvukao u Zgodan Store kupiti drugu kutiju cigareta. Budući da je Badnjak, trgovina je bila prazna, osim za službenik i mali čovjek slika zidovi koji me podsjetio na još iz vremena od dima.

Derk bio prijatelj Dad's a na jesen se redovito lovi fazane s engleskog setera pse. On je bio mali čovjek oko pet i pol metara visok, koji je uvijek nosio bijele hlače i majicu kada radite. On je bio jedini čovjek od okupacije sam ikad sjećanja nosio kravatu. Derk bio soboslikara i popravljač-gornji i da dimljena Pall Mall.

Svake godine između zahvalnosti i Božić, Derk bi provesti dan ili dva u našoj kući slikarstva i popravljajući gore, uzimajući kuća spremna za odmor. Moja majka koristi da ga zovu "osvježavajući mjesto gore", a kada je došao, ja bih i pretvarati se da bolesna, tako da sam mogao gledati ga raditi. Gledajući unatrag na to, siguran sam da moji roditelji znao sam o tome da je ležao bolestan, ali mislim da su znali da neće boljeti za mene provesti neko vrijeme s Derk.

Kad lov ili u petak navečer bori Derk dimljena bezbroj cigareta, a kad izazvao, hed 'fini žlijeb više riječi nego što sam ikada znao da postoji, ali on je bio drugačiji u našoj kući. On bi držati svojih riječi i strpljivo odgovore na sva glupa pitanja ponavljaju devet-year-old kid mogao sabrati, dok mi je učenje o sve stvari koje treba učiniti da "osvježiti kuća". Stvari koje sam zaboravio i nikada se koristi kod svoje kuće. Ja bih pomoć potez (iako je samo nekoliko sati prethodna sam bio skoro mrtav s groznica) i njegove opreme čist kao on me uputio u sitnije točke brige od devine dlake kistova. Derk naučilo me puno, ali dok se u našoj kući, on nikada pušili Mama je bez odobrenja.

Svaki par sati da bih rekao: "Ivan, idi pitajte svoje majke, ako ja mogu imati dim."

Mama je uvijek rekao: "Naravno! Recite Derk, da uđe u kuhinju za dim. "

Derk spusti svoj posao i je napravio njegov put do naše kuhinje dok mama izlije mu svježu šalicu kave ili u popodnevnim hladnom Coca Colu. Tada sva tri od nas ne bi sjediti na kuhinjski stol, dok mu Derk dimljena Pall Mall. On je tada bio got Mama kreativni.

Ona bih promijeniti ovo ili ono, jer to je boja malo previše svijetao, drugi previše dosadan, i stvari koje je radila jučer, danas su misteriozno slomljene i treba zamijeniti. Sve dok je Derk dimljena njegov Pall Mall i klimnuo glavom u ugovoru. To nije bio da je inflacija posao, pa on bi zaraditi više novca, jer on nikada ne naplaćuje puno. Tata i on bili su u cvatu, prijatelji od kad su devet godina, mislim da je on vjerojatno samo tereti za materijale, a ne vrijeme provedeno na poslu. On je upravo ono što mama nije pitao bez fanfare ili pritužbu kako je rekao, "sve što želite gospođa".

Ipak, kroz plavi dim cigarete, koja visjeti nisko u kuhinji, vidio sam dim diže iz Derk, dok je on kontrolira svoju narav na Mama je promjena. Kada Derk i ja bili opet sam on bi red da mi i reći pravi sa divljenjem. "John, imaš jedan dobar Majka tamo. Uvijek ju tretirati s poštovanjem i ljubaznošću. Vi ste prokleti sretni da imaju majku poput nje. "

Ja bih klimanje glavom i reći: "Naravno Derk, ja ću."

JA nije 'znati što JA je psovanje vjernosti, nakon svih svake devet-year-old's Majka je svetac se obožavao i njeguju. Taj kratki soboslikara, popravljač-gornji, koji su nosili bijelu odjeću i kravata su me naučili da poštuje osoba, bez obzira na njegov status ili položaj. On je otvorio moj um toj vrijednosti, ona koja mi uvijek su podsjetili sve do dana umremo, dimljena i Derk Pal centrima.

Vrijeme je bilo toplo za Badnjak i jezera još nije smrznuta. Prije nego što sam isključen cestom uz jezero sam se zaustavio na parkiralištu blef parking, zatvorena auto off, dobio se i drugi dim lit. Obećao sam moja supruga ne bih pušiti u automobilu, ali sam. Pušači laž i oni pobjeći, a ne kao kad mi je bilo devet, a kao što sam lit cigareta, sjetila sam se prvi sam ikada lit. To je bio Mama je.

To je drugačiji za žene koji su pušili tada, oni nisu poznati po njihovom izboru puši i neizgovorena pravila su različita za žene tada. Kao što je moja majka koristi za reći, "To je samo labavo žene koje puše sama na ulici."

Bilo je savršeno prihvatljivo za čovjeka na svjetlo dima na crkvi korake kao i masa pustiti van, ali to je bio apsolutno tabu za ženu da ima jedan dok nije dobio pod okriljem kuće. A ako ona učini? Pa, ona je labav. Žene nisu ravno dim cigarete, jedno bez filtera, koji je čovjeka cigareta. Dobra žena dimljeni cigareta s filterom i mama dimljena Kents. Kad mi je bilo devet, nikada nisam sasvim razumio tu oznaku. Znao sam da to nije dobro, u stvari, znao sam da je loš. Ipak, uvijek sam se pitao što bi htjeli biti s preljubnice samo gledati kako joj dim. Little did I know u nekoliko kratkih godina bih želim učiniti više nego samo dim i preljubnice.

Mama nakon drugog pravilima propisanim za dim. Ona nikada pušili na ulici, u druge osobe kuću ili automobil, i to samo u restoranu, ako je tata bio na istim stolom. No, u privatnosti svoga doma mama dimljena velikim količinama, osobito kad je pio.

Ujutro pronašao mama s njom lonac kave i cigareta, čitajući jutarnje novine ili poštu. Poslije podne će je vidjeti s drugim lonac kave, pušenje i gledajući joj omiljene sapunice ili čitajući poslijepodne poštu, jer tada je došao mail dva puta dnevno. Nakon četiri, ona bi se i ogrepsti sa sodom Kent cigarete te večeri bila bih dim dok čita knjigu.

Što me zapanjeno o mama i njezin pušenje je ono što je ona ostavila u pepeljari. Svaki drobljeni i stomped se kundak je uredan okrugli, crveni krug oko dijela gdje bi stavio na usnice. Mama je uvijek nosio šminkanje, puder, rumenilo, ruž i šminka za oči, srednje je dužine crne kose obično su imale dobru dozu za kosu. Ponekad kad sam miris parfema određena je nosila, ja bih se zakleti da je u istoj prostoriji iako joj je bio mrtav trideset godina prošle jeseni. Više puta nego što sam ikada shvatio Mama morali osvježiti joj šminke, jer joj je rekao da je dužnost dobra žena da izgledaju kao dobra žena. Svaki tako često ona će povući na svojoj spavaćoj sobi, sjediti na njoj noći stolom i ponovo bezbroj slojeva tako da ona bih biti dobra žena. Moja majka je dobra žena, ja sam znao da je ona bila. Tata je znao previše i to je bio kad mi je bilo devet da sam shvatio koliko je bila dobra i zašto smo oboje voljeli da žene do dana je umrla.

Jednom u neko vrijeme, obično u zimskim večerima subota tata bi najaviti da cijela obitelj ide na Pontiac hotel za nedjelju večeru, koju smo tada bi dočekati sa daha anticipacija. Na imenovani sat, obično oko šest u nedjelju, odjevene u naš najbolji mi bismo započeli našu hladnu automobil na objed kod starog hotela Grand.

Hotel u Pontiac harkened natrag dana prije pedeset godina, kada moj grad je bio dom brojnih milijunaša, koji je svoje bogatstvo u ugljenu, klade, proizvodnja i utovar. Jedan od moje bake je bila gore sluškinju milijunaš i moj drugi djed je bio gotovo bogata prije Velike depresije, to je sve daleko. Kroz sve to, Pontiac hotel odoljele test vremena da ostane premijer restoran i mjesto da se za nedjelju večeru. Godina kasnije moja nevjesta i ja bi naš svadbeni tamo, ali kad sam se vratio dvadeset godina kasnije hotel je parkiralište.

Ulaskom kroz vrata glavna ulica želite prošetati do male let od poliranog mramora koraka do predvorju gdje je strop visok dvije priče. U centru lobi je fontana s mramorni kip okružen plitki bazen, koji čak i tijekom hladne zime održan zlatne ribe. Vi zgazi spor i namjernog kad hodio na mramorni pod, jer cipele napravio taj zvuk poput slavinu plesačica učinio na Ed Sullivan Show. Mi uvijek govorio u hushed tonove, dok se u predvorju, tako da nitko ne bi čuti; svoj glas nosili jasno i glasno pod nadsvođena dvokatni strop.

Нема коментара:

Постави коментар