.

петак, 19. фебруар 2010.

sisate zene

"Oh ne," Ellyn brzo odgovorio, "To je kao da se ništa, ali na neki način želim to bilo!" Sada joj stavljanje ruke na mladu djevojku za ruku, rekla je nježno, "Ne brini, draga, ništa ne može biti jednako loše kao i svi koji sada dolaze na vrijeme, recite mi što je gnjavi vas!" Sa svojim brada dira joj grudi i ne mogu pogledati joj učitelja u oku je otišao na jedva čujan u tonovima, "II misle da sam gay, ne, ja znam da sam gay!" Nastavnik zapanjen gledao lijepe osamnaest godina stari tiho i pitao, "Honey, kako znate da ste lezbijka, jeste li sigurni?" "Ja samo znam," rekla je dok je na početku jecati tiho sama sebi, "to je samo nešto što osoba zna o sebi, oh zakrpati, da nisam trebao doći ovdje, žao mi je Miss Gray, ja ću samo napustiti sada! " Kao Ellyn počeo ustati iz svoje stolice, Miss Gray je uze za ruku i da joj se zavalite dolje, dok se pitati: "Jeste li imali iskustva sa djevojkama, draga, mislim seksualno, naravno?" Sad crvena lica Ellyn odgovorio: "E, dobro, ne baš, ali u svlačionici sam dobiti sve squishy iznutra kad vidim ostale cure gol, a ja sam apsolutno nema interesa kod dječaka u sve!" Sada patting Jadno dijete na ruku da joj utjehu, Miss Gray pitao u malo hrapav glas, "Da li masturbirati razmišljati o drugim djevojkama,sisate zene!" Sa šteta pokrivena lica Ellyn tiho odgovorio: "Da, gospođo, a ja jednostavno ne mogu sama pomoći, svake noći molim da mogu doći do spavati bez dodira ja osobno, ali ja nikad ne može!" Miss Gray pogledao sat na zidu i opined, "ja ne želim da mislite da sam dajući vam kratki oproštaj, ali ja nemam puno posla, ali ako ste free ovu večer , želim vam doći me posjetiti na ovoj adresi, ja ću biti obličje za vas na oko sedam! " Ellyn ubran gore listiću papira koji je napisan u ulici broj duge ruke, a nakon što je trenutak ili dva od neodlučnosti je tiho odgovorila: "U redu, Miss Gray, ja ću biti tamo sisate matorke!

Ellyn imao voziti mimo veličanstvenu stari stan zgrada tisuću puta bez ikada shvatio da Miss Gray živjeli tamo! Ona pritisne gumb na 4D i stan je odmah buzzed u! Lift vožnja činilo se da se zauvijek, a kad je dobio off na četvrtom katu, ona bi mogla vidjeti Miss Gray stoji u hodniku ispred njezina stana otvorena vrata! "Hajde, Ellyn", rekao je profesor, dok ushering joj iznutra, "nije li imali bilo kakvih problema u pronalaženju mjesta zar ne?" "Uh, ne," odgovori Ellyn malo nervozno, "uvijek sam se divio vašoj zgradi kad smo krdo prošlosti, to je jako lijepo!" "Zašto ti hvala, draga," Miss Gray brzo odgovori, "bi li nešto za piće, možda soda ili nešto?!?" "No, I'm fine," Ellyn odgovorio, "mi smo upravo završili večeru pa sam u redu!" Po prvi puta od kada je ušao u stan Ellyn primjetio da je gospođica Gray nosi lounging svileni ogrtač, i dok ga nije bilo otkriva na koji način, ona je dobila gnjecav osjećaj unutar njezine isto! Osjećala se još više osjetljiv kad Miss Gray je uze za ruku i dovela ju do sofa, gdje su oba sjedoše side by side ka!
najlepsa picka"Sada," Miss Gray je upitao: "gdje su bili kada smo mi morali smanjiti našu konverzaciju ovaj kratki popodne?"

Kada Ellyn nije odgovor, gospođice Gray nježno podsjetio: "Oh, sad se sjećam, bili smo automobil koji govori o tome kako masturbated svake noći razmišljajući o drugim djevojkama, nije li to pravo?" Sa glavom naklonio, Ellyn tiho odgovorio: "Da, gospođo, mislim da je pravo!" "Well, let's talk about da za minutu," Miss Gray je odgovorio: "Što je to želite o gole žene, dragi?" Oh kako je strašno neugodno to je sve, ali s njom obraze užaren svijetli crveno je mucao, "Pa, znaš, ja baš poput njih, to je sve!" "Hmmmmm, vidim," Miss Gray, rekao je tiho, "da li vi željeli vidjeti svoje grudi?!?" Sada u još manjim Ellyn glas je odgovorio: "Da, gospođo!" Što je s njihovim vaginas, je li se ikada zapitali što to bi bilo kao da stavite usta na jednom, ili su ih stavili na usta ti? "Sada potpuno ponižen Ellyn mumbled, "S-ponekad, ponekad mislim o tome!" "Kada ste masturbira," Miss Gray pritiskom na? Opet je odgovor da, ali biti toliko neugodno, Ellyn nikada podigao oči s poda!

"Nemojte se sramiti, dijete," rekao je dok je starija dama nježno trljanje Ellyn bedreni ", niste jedini na ovom brodu bilo kojim sredstvima, youve 'je dobio puno od kompanije!" Za prvi put od sjednu Ellyn okrenuo lice joj učitelja i pitao: "Kako znaš da je, osim ..........." "Ako sam sam vam se sviđa, da je to", rekao je njezin učitelj po završetku rečenici? "-Si," pitao Ellyn, gotovo strah kako bi saznali što odgovor bi bio? Za trenutak ignoriranje djevojke pitanje, Miss Gray polako otvorila svoje haljine da bi se otkrilo joj velike grudi do gola Ellyn je ispupčen oči i tiho upita: "Volite li velike grudi, draga, moje su 38d?" Još uvijek u stanju šoka, ništa zvuk će izaći iz Ellyn usta, pa kad Miss Gray uze joj ruku i stavio direktno na jedan od njenih velikih boobs ona nisu pružili otpor tako što ikad! "Mmmmmm, imate jako lijepo ruke", rekao je profesor, dok naslonjena natrag na kauč, "želite ih sisati kao moja picka?"

Konačno joj vraćanju ležajeve, Ellyn opined tiho, "Oni su veliki, to osjećate lijepo kad sam ih dira?" "Oh, da, odgovori ona tiho," ali ako ih sisati ga osjeća čak i ljepše ", i tako sa svojom lijevom rukom, uze Ellyn prema stražnjem dijelu vrata i nježno, ali čvrsto izdvajali joj usta da joj je već engorged bradavica ! "Oh, moj," Miss Gray sighed, "Jeste li sigurni da niste to učinili prije, to nikada nije osjetio je ovo dobar prije, moram reći da ste nevjerojatno!" Ellyn je još uvijek malo nesiguran u sebe, ali okus vruće bradavice u ustima joj je bila samo o najvećim stvar je ikad doživjela, tako da za narednih dvadeset minuta ili na taj način ona zadovoljno othrani u ogromnim sjenica, preuzela je senzacije mogao osjetiti jure kroz njen mladi tijelo! Konačno, Miss Gray povukao joj lice sve do svoje, i bez fanfare poljubi osamnaest godina stari pun na usta, a koristeći svoj jezik da sonda duboko u njoj! "Oh, moj," Ellyn gasped kada se srušio pored ", t-to je divno!" Miss Gray je poljubio opet, ali ovaj put kad su se odvojila je pitao, "Ako želite osjećati još bolje, neka mi vam pokazati!"

"Što želiš učiniti", Ellyn šapnuo u Miss Gray's uho? Bez odgovora, Miss Gray preden na pola puta oko na kauč, otvorila je donji dio njezine haljine, a onda natrag dolje ležao i širiti njezine noge široko razmaknute, otkrivajući joj jako dlakavu vaginu, Ellyn je zapanjio oči i rekao je u vrlo mekan glas , "To je ono što ste sanjali o, dušo, sada biti dobra djevojka i sisanje vašeg učitelja pussy!" Opor aromom svježe pobudila orgulje wafted do Ellyn nos, koji je odmah izazvao svoju maca za natapanje, a koji, naravno, djelovao poput magneta kako bi joj hormoni popunjena tijelo! "I-I'm nisu sasvim sigurni kako to učiniti", kazala mucao! "Ne brini, draga," Miss Gray, rekao je nježno, "Ti si prirodno, samo stavi usta pravo na prasak i neka vam jezik učiniti ostalo!" Oprezno na prvi Ellyn smanjili joj usta da ispupčen spolni organ, sve do njene usne i nos su se tickled po debelim zbrka u stidne dlake! "To je dobra djevojka," Miss Gray sighed, "skoro tamo sada, samo malo više, ooooooooooo da, ti si tako jebeno dobro, to učiniti da mama!" Bilo je čak i bolje od svojih snova, a Ellyn znao je to, gdje ona pripada, među nogama dominantan žene, onaj tko je znao točno što je htjela i kako ona će ga dobiti! Od svoje masturbatory iskustva Ellyn instinktivno znao da gravitiraju klitoris sisata teta, ali ono što ona nije bila spremna za intenzitet Miss Gray's orgazam kao ona bucked joj kukove gore u Ellyn usta, hitno zahtijevajući da ona bude zadovoljna usmeno i upravo sada!

Još jedna stvar koja Ellyn činilo da osjećaj, da je bila Miss Gray činilo da želim joj da joj usta držati u kontaktu s njom maca na malo duže vrijeme, zadatak koji Ellyn je više nego sretni da izvesti! Dok Miss Gray tiho stroked joj duga plava kosa nježno je rekla, "Ti si čudo, dijete, te je napravio mama doći tako teško, hvala ti od srca! Ellyn oči zaključan sa svojim učiteljem, i rekao je s uzdahom "Ja nikad nisam osjetio ovaj udoban prije, hvala vam za bitak na taj način pacijent sa mnom!" Miss Gray trenutno zatvorene oči kao mali vihor je počela razvlačiti kontrole u njoj maca! Kao Ellyn je uporan jezik počeo iznova na radu it's magic Miss Gray gasped, "L-kao što sam rekao, ti si jebeni čudo!"

Нема коментара:

Постави коментар