.

четвртак, 4. фебруар 2010.

za jedno vece

Sve je počelo kada sam vidio ovaj nevjerojatan čovjek stajao u kutu bara. On je bio visok crni muškarac koji je pušenje vruće. Znala sam da sam morao razgovarati s njim ali ne znam ako sam htela ići ka njemu. Uhvatla sam ga gleda na moj način sex za jedno vece, pa sam winked na njega i da ga je dao moj najslađi, zavodljiv osmijeh. Bio je mami sam mogao reći. Sljedeća stvar koju sam znala da sam imao svježe piće ispred mene, to je nešto što nikada nisam naredio. Rekao sam konobar nije bio moj i to je bio poslan da me od čovjeka u kutu. Ja ga pili, to je bila jaka. Odlučio sam bih hodati po njemu na mom putu prema dame sobu. JA je moj sexy ass shake hoda. On je primijetio. Za bijela djevojka sam imala Bangin 'magarac, ako ja kažem da sebi. Ja redid moj make-up i prilagođen mom vrhu. Sam ga napravio tako da je moj tits će izgledati iznenađujuće, velike i gurnula zajedno. Hodao sam se i moj čovjek je nestao. Mislio sam da sam udario osuditi out. Bio sam izgleda seksi i bio sam ga davanje signala. Hodao sam natrag u moje djevojke i rekli su mi neki tip ostavio poruku i rekao da ga pročitati čim dobijete nazad. Čitala sam na umu, nije da nije bilo ništa za čitanje. On je rekao, "Ja volim svoju magaricu i uz tits koje hodaju. Tekst mene, i napomenu imao njegov broj. Nate "je bio zaintrigiran sam. Odmah sam texted taj broj. On je rekao, ako želite dobar provod susret izvan mene. Rekao sam sam imao djevojke rano ujutro pa sam imao na glavi, Sam bio idući u susret Nate. Sam otišao van i ja upoznao Nate, ja sam se predstavila. On je rekao omogućuje ići na vožnju rekao sam siguran. Bio sam malo pripit, ali sam bio potpuno svjestan što se događa. Odvezli smo se do skrovitih park uz jezero. On je rekao da su spremni za zabavu. Naravno, bio sam kao HELL YES. On je rekao ok mi jesu idući u izaći iz automobila. Bio sam kao ok, ne siguran što se događa. On je rekao ok dopušta otići u šetnju uz jezero, sam mislio oh da je sladak. To je ono što sam mislio. Mi je dobio na jezero, to je oko 1, i on je rekao dozvoljava nešto rizično. Let's go nudizam. Bio sam do te mjere da sam igru za bilo što samo ako je dobio u prvom mjestu. On je dobio na taj način učinio. Bilo je stimulišući, opojni, i bilo je toliko zabavno. We got out i je otišao leđa to njegov auto gol. On je ručnici u svom automobilu, a ja mu rekao da bi trebao voziti okolo gol za neko vrijeme. Nate nije mogao složiti više. Odvezli smo se po gradu i onda smo odlučili otići natrag u moje mjesto. Mi je dobio natrag u moje mjesto i otvorena tequila. Pijenje je toliko zabavno kad je isključen drugi osobe tijela. Dakle, nismo tijelo neke snimke. Sve dok smo još uvijek bili potpuno goli naravno. Vidio sam koliko dobro obdarena je nisam imao stvarno primjetio prije. Rekao sam da bi trebao dobiti i tuš jezero off. Napravili smo i bilo je vruće i pun pare. Mi smo bili u izradu tušem. Imam dolje na koljena, uze da je dugo, debeli crni penis u usta. Ooooo bilo je tako dobro. Ovo je bio moj prvi tetrijeb, a što dobar prvi Ispričat ću vam. Ja na ovom isisan tvrdi penis. Bio sam njegov stiskanje loptice i duboko ga throating. Ja sam puno gagging, ali je to bilo vrijedno toga. Nate me zove njegova mala bijela kurva. On je rekao Želim jebati ovo malo drolja to ona crnci van. Kako je znati to je bio fantazija od mina. We got out tuš. On me je podigla i mene stavio na njegov penis i mene nosio u krevet. Nate me bacio na krevet i rekao da će učiniti što mogu reći da mi je čuti da malo kurva. Fijuk mogu ga volim kad se razgovarao sam na ovako. Bio sam derao da ga jebi me jebi ovaj bijeli kurva kao što je teško moguće. On je bio spreman. On pokazali da je penis u mom pička bez upozorenja. Whoa je bio ogroman. On mi je počeo bombardovanje. On mi je snažno tuklo i izdvajali moje bradavice. On je zove me malo bijelog drolja i njegov bijeli kurva. Rekao sam mu da zajebati ovaj bijeli s tim crnim pička kurac. Fuck Bitch to vam crni kopile. Ovo stvarno mu ide. To je dobio mene ide previše. On je prestao legao na krevet i dobio sam na vrhu i otišao divlje. Bio sam brušenje kao tvrdo kao što sam mogao. On me baci van i rekao neka me okus da je bijela pička. Tako sam dobio na sve četiri i on me lizali. Izgovaranje sam wettest djevojka nije imao. Bio je zabada svoj jezik unutra i van. On lizali moj klitoris, tako jebeno brzo. On je isisan moj klitoris što mi je sperma. Ja nikada nije sperma tako teško u mom životu. Bio sam vrištanje i oplakivanje. Bio sam bez daha. On je kazao da je njegov red da sperma. Ja još uvijek je na sve četiri pa je potisak njegov penis u mojim mokrim pička. On je thrusted stvarno teško! Zgrabio mi tits za podršku, štipanje bradavice, i povukao me natrag na njega. Prije nego što sam znala da sam cumming ponovo. Sama sam došla na taj način tvrdo na njegov crni penis sex za opustanje. Bio sam gubi svijest. Sljedeća stvar koju sam znala da sam čuo vrisak njega sam cumming. On je došao u mojem hard tight cunt. Mi oboje zaspao. Sljedećeg jutra sam se probudio na penis u usta. I usta mu jeben tako da sam mogao okusiti njegovu opterećenja. Volim okus čovjeka sperma. Black Men's sperma je deblji i bolji način općenito. On me jeli van. On je usisan i lizali da je klitoris za ono što se činilo kao sati. Tada je bilo teško ponovo je jebeno sranje od mene i dođe mi opet. On mi je rekao da je tu cijeli dan, a on je ne napušta dok smo učinili sve što je željela učiniti. I LOVE MAN Incharge!

Нема коментара:

Постави коментар