.

среда, 3. фебруар 2010.

za upoznavanje muskarca

Ja bih počeo povratak na University nakon mog odmora posao koji me je ostavio s produženom anusa i bolan kurac. Pavao je fiksna me u stan tako da sam mogao "zabavljaju" posjetiteljima za njega. To plaća najam i zaradio mene neki rezervni novac, ali s vremena na vrijeme on je i dalje fiksno gore "specijalne" datume za mene, s posebnim prijatelja svoga. Taksi me iskrcali na ovoj velikoj zemlji kuću i vrata je otvorila masivni crni tip koji sam uzeo biti zaštitar. On mi je pokazao u salon gdje je dočekan od strane sam stariji sive kose, čovjek koji je Pavao opisao za mene. On je bio zavaljen u stolici od kože ruku nosi svileni kućna haljina, a on mi je rekao okrenuti krug ispred sebe, a on me eyed gore i dolje. Znam obrazac dobro pa sam počeo svlačiti i on je klimnuo potvrdno rekavši gola kad sam bio da sam imala lijepo tijelo i Pavao su ga uvjeravali da sam oba čist i dobro iskusan što sam potvrdio za upoznavanje muskarca.

Mahne mi kleknuti među bedra i ja postaviti na milovanje i ljubljenje njegov penis opušten naborani ona radi postupno polu tvrdo stanje. Kako je rastao sam mislio da je u njegov dan ona mora da je prilično velika, iako sad to više nije ono što je bilo. Isisan sam ga teško da bi ga nabubri malo u usta dok mi masira svoje velike kugle koji dangled u velikom naborani dlakav skrotum. On mi je rekao da ustanem i nadviti širok kožni ruka stolicu, a zatim nastaviti sisanče sa strane, dok je stigao preko milovati moje kišnicu. On je mrmljao priznanje kada je pronašao sam već bio podmazan (Pavao je napravio siguran da mi reći da prije nego što sam otišao bih trebao klistir dvaput sapunici s vodom i onda beba ulje) i on je skliznuo neki prst u mom dnu odmah. Njegov penis je rastao nešto više u moja usta i ja isisan jače crpne glavu misleći da nikad ne bi dobili dovoljno teško da zajebavati moj magarac kojeg, produženom iako je bio, bio je još uvijek čvrsto dovoljno za potrebe prodorne. Osjećao sam ga slip drugi prst u i malo kasnije trećine što me je jedva malo i zbog njega se cerekati se da sam još uvijek čvrsto dovoljno da bude ugodno. Ja stvarno ono što je čudnovato kako čeznuti Internet je bio idući u uzeti za njega da sperma u mojim ustima što sam siguran je da će svi upravljati kad je rekao da je vrijeme za mene koje će se primijeniti. JA nije 'znati što je značilo, ali je postignut za zvono pritiskom na stol pored njega i nasmijala kako on pritisne. Gotovo odmah vrata sobe otvorena i Okrenuh se da vidim koji je dolazio i.

Kroz vrata je došao ogroman tip koji je odgovorio da mi vrata, a drugi još veći crni tip. Tvoje su oboje goli, osim za sitnim bijelim posing briefs. Njihova mišićna tijela su očito podmazan pa su i oni oboje blještao zgazi naprijed stajati ispred nas svaki savijanja svoje mišiće kao da su u konkurenciji body building. Stari momak se smijali, "nisu moje dječaka klasni, a njihov privatni dijelovi su jednako impresivne, ne bi li vidjeli ono što su za vas?"

Bio sam nijemi i više nego malo uplašena, ali on im je rekao da stanu ispred mene onda mi je rekla da skliznuti svoje gaćice na taj način JA mogao odlučiti kojih je jedan sam htio prvo. Kao što sam učinio tako da se prvi momci dong potekao od njih, moralo je biti 10 inča dugo i skoro mi je udario u lice. Moje srce je počeo snažan udarac. Okrenuo sam se na drugu i otkrila kako je čak i veća, moralo je biti 12 inča dugo nd debela kao moj ručni zglob. Stari momak chortled s veseljem, "Mislim da bi ih sisati prvi zar ne, ako ste stvarno lijepo da ih oni svibanj biti nježan kada zajebavati da malo zbijeno dnu tvoje." Uzimao sam okreće, kreće moja glava od jednog do drugog i ja priznajem ja stvarno volio osjetiti one ogromne komada crnog mesa u usta. Moja usta su salivating na misao njihova kremasti sokovi ga poplave i ja mogao kušati njihova slana pre cum oozing van kao što sam lizali njihov proreze. Oni su svaki obrezano tako da sam volio osjetiti njihove ogromne knobs, gotovo veličine male jabuke, punjenje moja puna usta tako da sam morao stvarno naprezanje otvoriti dovoljno širok da bi ih se u. Bio sam izgubljen u ekstazi crpne glavi kao oni swayed svoje bokove na moje jebati žedan usta sex sa dvojicom.

Stari momak pljeskao rukama ", dosta, ne želim da sperma u ustima ipak, vrijeme je bio jeben!" i oni me vodio preko do poliranog izgleda starinski drveni stol, mi savijanje preko njega i vezanje mojih gležnjeva osim za noge s užeta su očito je ostavio radi. Moj zapešća su bili osigurani na sličan način na drugu stranu tako da moje glave samo objesili na stranu i sam bio nemoćan da se odupre. Osjećala sam se podmazivati moje dno s nekim gelom, a ja moju stisnutom šakom nositi ono što dolazi. Stari momak je šapnuo u moje uho ", obavijestit ćemo Gary ići najprije mislim, on je nešto manji, ne želimo da vas pauzu za brzo i pokvariti zabavu nam je činiti?" Sam klimnuo i osjetio veliku tipku pritisnite polako u moj anus, to istezanje polako i stvaranje mene zgražavaju u boli. On je tada povukli malo gurnula u opet do JA gasped još jednom. Ona mora imati uzeti ga šest ili sedam pokušaja prije nego što bi pružio mi je dosta da biste dobili njegov ogroman penis pravo u i svaki put sam yelped malo glasnije. Stari momak pljeskao rukama na veselje ", pravo, sad ga jebi ispravno!" Ja groaned kao ogroman vratilo polako klizila pravo put u svojim kukovima do pritisne na moje zatezanje stražnjice. Moj trbuh ached kao što je to željela rasprsnuti, ja odahnuli jer je on polako izvukao iz mene do moje malo zatezanje sfinkter je sisa na njegov gumb, onda sam neka od njih dugo uzdisati sporo kao on polako klizila na ponovno punjenje trbuh s tim divno lupanje boljeti za sex upoznavanje. Ostali crni momak prešani njegov ogroman penis u usta i počeo sam ga sisati nestrpljenjem žele da ga molim, ali isto tako potajno žele okusiti ono što crni tip je bio kao što je sperma.

Нема коментара:

Постави коментар