.

среда, 17. фебруар 2010.

sex za jednu noc

Ова ноћ је само јебено луд. Зовем se Goca и да не верује да ће ова прича за један минут да је дивља, али желим да ти кажем у сваком случају довести до тога заиста није десило sex za jednu noc.

Био сам 18 и само завршни моје прве године факултета, када ми и моји пријатељи су одлучили да иду напоље и странка га за једну ноћ.

Био сам узбуђен. Био сам у расположењу за нешто за пиће, пушење, узимајући сјебан и надам се само има добар сјајно време са пријатељима.

Па да је пао јебени кроз све моје другарице јер је имала момака и Шлаг су сви од њих па су сви остали у са момцима тамо те ноћи.

Је био љут јер сам стварно хтела да странка са свима њима. Имала сам дечка, али нисам превише желим да будем нигде близу њега те ноћи, јер једном сам хтео да слободно.

Њен тешко бити везана доле. Ецспециаллы када сам момци флертује са мном и стално нагло посезање дупе. Им није сујетан, али знам да изгледа добро са свим пажњу сам гет.Алл момци ја разговарам са реци ми воле прљава плавуса. И ја се десити да буде плавуша, али са не много будала, али моје дупе добије посао.

Тако сам био у шкрипцу са ништа да уради за ноћ када је један од мојих стварно добри момци пријатеља ме је позвао и рекао ми о басх-дешава те ноћи и питао да ли желим да идем. Ја кажем пакао Да! ". Он ми је рекао да би њега и његова два пријатеља да се од мене покупи.

Мислила сам пакао Да, Им ће странка која ће тамо имају момци и алкохол. Је пумпа па сам пожурила сам се и бацио на слуттиест кратка сукња ја власништву диднт да је у основи прикрива моје дупе на све и слатка Танк топ да иде са њом.

Када момци ми покупили и први ме је видео Знам да су били шокирани. Надао сам у колима са њима и прва ствар типа у леђа, рекао је "здраво и ви". Ја се смијали начин, рекао је он veza bez obaveza.

Возач, момак који је такодје позвала је Ерић и његова два пријатеља у леђа су Тобан и Рајан. Они су сви стварно супер момци и ја сам уживао висио са њима алот.И је јахао Пушка друга два момци су лепе довољно да седе у леђа.

Ми смо били на путу ка странци када Ерик добила позив да је партија прекинута јер момак који је био што је дошао кући родитеља. Били смо са дисапоинтед ништа друго да ради.

Сви смо бумбед о вести, али нико није желео да иде кући. Дакле, Ерик је почео вожње кроз неке дуге бацкроадс када Тобан рекао Ерик само возити око па је могао дим три зглоба.

Кад сам видео да сам желео да пробам па сам пожурила се и скочио у леђа док је аутомобил још увек био у покрету. Тада сам седео између Рајан и Тобан удара коров колико год сам могао.

Коров што нам је тада све Ерик је био припит, као што тихо и вожње слушање његове музике.

Чим сам ударио заједничке за последњи пут да сам осетио трљање Рајан моје препоне. Ја паницкед узрок Знао сам имала дечка. Али, његови прсти су добар осећај ацросе моје препоне и само нека иде стално.

Следећа ствар коју сам ја знао и њега почео хардкор испостављања и са својим прстима моју сукњу иде и из мог маца. Тобан био само шокирана као Ерик ја донт мислити имао појма шта се дешава. Сам био добијање напаљени.

Рајан затим почео да ставља други прст у дупе као остали у мом маца. Био сам мокар онда одједном Рајан ми стави преко Тобанс препоне и почео да једе моја маца са моје главе изнад Тобанс курац.

Тобан добио напаљени јер је мислио да је то одлично време да се искористе склизнути му курац напоље и лагано га убаците у моја уста. Ерик и даље немају појма као што је био каменован вожње слушање његове музике.

Рајан ме једе се иде у град као што сам био давања Тобан главу. Била сам шокирана. Лепи никада није била са више партнера на време, Иве увек замислити, али никад мислио ИД да буде у групњак sama sa njima. Сам био добијање изузетно влажно.

Рајан онда ми је рекао да се на колена. Сигуран уасн'т зашто, само сам мислио ок ХЕС ће ме зајебавати, нисам како знам разлог смо Цраммед као што је то већ и ми диднт имати много простора. Али ја сам урадио како је рекао сам.

Моје дупе је тада био у ваздуху са Тобанс курац и даље у мојим устима. Рајан онда Подигох сукњу све до моје дупе тако да је био ван и почео да једе моја маца из леђа. То је био невероватан осећај. Он је тек почела лизање лике ит држимо као бубањ Тобанс курац био солидан рок у моја уста.

Рајан онда почео лизати нагоре као да је добио мој ассухоле. Он је лизали као да нема сутра. Био је шокиран сам као и увек тако да сам окренуо около да види шта он ради и он је имао нос баш сахрањен у дупе образима. То је био што ме је јаук хардкор.

Ерик је коначно схватио шта се дешава на задњем седишту његовог аутомобила и извукао преко са стране пута и гледали да одемо у њу.

Затим сам уморан од гледања како је предложио да изађу. Сва четири од нас излазе и Ериц добио курац напоље и знао сам тачно шта треба да уради оно што сам почео да му главу и типа који једе моје дупе Рајан. Тобан онда је иза мене и савијена око мене и сели доле у моје дупе са својим језиком као.

Тако да сам био на страни бацкроад Погнут са две иде у кураца из мојих уста и језик у дупе. Био сам јако добар осецај и стварно улазимо у то.

Затим следећа ствар коју сам знао да су сви водећи претвара јебено ми доггыстыле. Цела ситуација је била интензивна И цоулднт запамтите све што је изгубљено у овом тренутку. Они су једни само да искористи и јебено ми је од позади док сам сисао други искључен.

Када је током скоро да је ветар из мене. Сам мртав уморан тукли. Ја сам чак цоулднт држим очи отворене на путу кући.

Те ноћи је било забавно и то је један пакао искуства. Ил никада не заборави samo za mene. За момци са друге стране, они мисле само најбоље је да не причају о томе како мислим да су били непријатно афтеруордс. Никад нисам мислио да моје дупе и вагина ће једног дана бити све можете јести бифе. Било је невероватно.

Али доеснт ствар, јер ја сигурно уживали у њој. Да ли се гангбангед ме курва што би већина тако мисли, али Тхереса не једна девојка тамо који не машта о томе. Баш сам срећан што се дешавало са мном. То је био цразиест ноћ у мом животу. И обложити ваше питате да ли је мој децко икада сазнао .... Не иде и да остане тако

Нема коментара:

Постави коментар