.

четвртак, 11. фебруар 2010.

sama

Ross je bio iznenađen kako je lako na kraju to je bio doći do Susie ogoliti pred računalo i još više iznenađeni na stvari njegova sestra je našto on je pitao. Bog je učinio čak i stvari na svoju suglasnost koji je dobio ga još hornier i morao prestati milovati njegov penis inače on bi sperma tako prerano za njegovu naklonost ... htio je to zadnji i sama.

Naravno Susie imao pojma da je to njezin vlastiti brat gleda na druge strane monitora.

Susie jedva spavao tu noć ... ona nije mogla vjerovati što je učinio, ispred svoje web kamere i potpuni stranac to čizma. Ona nisu ni znali da je njegovo ime ... samo da ga zvati Watcher ... ili opasan ... i ona je izabrala drugi na kraju.

U početku joj tajne "ćaskanje" koristi ucjenu, ali na kraju je bio tako okrenut da je učinio na stvari rado. Ona je htjela da se molimo bezličan 'ljubavnik'. Bog je čak predložio sama stvari.

On je odbio da se prebaci na svoju web kameru tako da je mogla vidjeti ono što je izgledalo kao i ona mogla probati jer ona nije mogla sjetiti peered u lice da joj dečka auto prozor kao što su stavili na show za njega.

Ona je sada sjeo za stol doručak nosi ono što joj je rekao da nose po opasan. Taj dio je jednostavno dio njegovih instrukcija ... drugi dio je bio idući u biti puno teže i zbunjujući ... ako bi mogla skupiti dovoljno hrabrosti to učiniti. Ona je željela to napraviti mogu sama... mokro joj maca bila samo razmišljam o tome radi ... ali što ako ...

Ona je upravo nibbled na tost kao njen um okrenuo cartwheels. Ona je jedva mogla pogledati ... Ross, koji zbog nekog razloga i uz usiljen na njegovo lice čuva na Bacimo li pogled na at njom tijekom doručka.

Gledala je u njoj mama dok je sjedila mirno i imao je jedva govorio riječ. Bila je odjevena u svom radu odijelo proradio prodati neke kuće ili ono što ona nikada ne tri dana u tjednu. Susie misao joj mama pogledala sa stilom kad je obučeni za rad u smart bijela bluza i tamnomodar frak.

Njena mala sestra joj je obično moody self odjeveni u svoje školske uniforme, ali čak joj je bio drugačiji chat ... ona nije mogla staviti joj prst na točno što je bilo drugačije. Ona i Ross nije 'činiti se biti u' ratu 's drugima. Tata je već ostavio za rad sat ranije.

Susie early uvijek iznova u svom umu ono što je ona rekla da ne. Uzimanje velike dah polako undid kravata joj haljinu, nadamo se bez UN-a od strane drugih. Njezin pokret kada dosežu preko doći marmelada bila pretjerana i više od prekomjerne tako da budu sigurni ogrtač otvorena. Sjedila je natrag u stolac sama pijana, da se pretvara svjestan da je bijela čipka grudnjak drži joj pune kugle mramorni su bili puni pogled na onima na stolu.

"Hmmm ... Susie dear ... vaše ... tvoj ..." mama govorila i pokušava točke s njom površno glavu da upozore Susie joj otvorena ogrtača.

Susie ne treba gledati dolje ... znala je da joj se grudi nevin izgledao savršeno i ispunjen skoro vidjeti kroz grudnjak. Ona je mogla osjetiti joj bradavice pokušava nosio kroz slab materijal. Ona bi trebala imati povukla haljinu nazad zatvoriti da je ispunio sve ono što je bio zamoljen da ne ... dati joj brata bljesak joj tits.

To je sve što je htio Ross kada je dao instrukcije sinoć ... samo da vidim ako je 'opasan', gdje je njegova sestra je htjela da joj se ... pod njegovom kontrolom. Što on ne ostvariti kako je prošle noći uspaljen sjednici je stečen njegovu sestru, i ono što ona nije uz jasno ga iznenađeni.

"To je ništa da lil perv nije bio težak da biste vidjeli godinama ...." Gledala je direktno u Ross i kao i ona ruža iz svoje sjedište je zgrabio lapels svoje haljine i njima ripped apart tako dalje u potpunosti otkrivajući svoje tijelo tri para očiju ispupčen na tri šokiran i zapanjen lica.

Sve je nosila ispod haljine bila je grudnjak i mali odgovarajući čipkast bič ... savršeno proporciji tijela koji je nakon show gledao prošle noći još bolje, u tijelu se Ross mladi oči.

"U stvari", nastavila je ona ... "Tu" ... jednim pokretom fluida ona tučeno joj grudnjak se nad nju i čvrsto DD grudi. Bradavice su joj velike i podići ... ružičaste areole Isticao se još više protiv sirenja pun bijelih mekih mesa.

"Satisfied Perv"

Ross zaista okrenut crveno.

"Susan Gorman" Mama vrisnu. Cathy samo sjedio sa svojim ustima agape.

"U stvari ..." Susie's desna ruka pala joj bič i sa jednim izbačaj to ripped up izlažu mokro joj usne ljeskanje silovit sa svojim vlastitim sokovima. Ona je trgnuo kao tanka tkanina traka skliznula između nje dalje gore obrazi od magarca i davanje sebe Wedgie. "Zadovoljni sada perv ... ne morate to probati i doušnik pogledati više ... PERV"

"SUSAN GORMAN" mama izderao na vrhu svoj glas.

------------------------------------------

Susie skočio na njen krevet je ona trese kao list, ali s najviše zadovoljavajuće osmijeh da je ona učinila ono što je bio zamoljen da ne ... još više. Baš kao i svoje prve klase na faksu nije do 11 ujutro kao da je ona drifted off u svoj svijet mašte ... svoje govorenje srce utopila od strane zvuk joj vibrator.

--------------------------------------------

Došlo je bijes u njezinom glasu, kada mama govorio.

"Ross ... si napraviti Susie to učiniti?"

Sam se nasmijao ... "Ne mama ... Ross nije da Susie ne da, ja sam kao nešto jeftino kao što su".
Mama me pogledala disbelievingly.

"Finish vaš doručak ... vas dvoje ... i nije riječ o tome da bilo tko"

Keti i ja gledali jedni na druge, a mi oboje prsnuti u smijeh.

"Stop da ... ići u školu ... ja stvarno ne znam što se doći preko vas djeca"

Kao Cathy ustade i stade po meni sam podiže leđa joj kratke škole suknju da vidi joj malo pih pokrivena u male bijele gaćice. Cathy preden glavom okolo i bio je oko govoriti. Sam znao što je ona o je reći.

"Ok ... ih nositi u školu ... iako kod kuće."

Pogled na lice mama je bila neprocjenjiva.

Ona nasmijala i kimnula ... "Da gospodaru" ... što još jednom donio veliki cerenje joj preko lica. Ona je preskočila off u dvoranu ... hvatajući joj knjiga je omeđeno od prednja vrata.

Znala sam da je izraz na licu mama da je znao što dolazi sljedeći.

"Uzmite ih off", rekao sam tiho

"Ali Ross ... Trebam nositi gaćice a hulahopke uz ovu suknju."

"Uzmite ih off"

Ona je gledala pravo vratiti na mene za ono što je morao biti 30 sekundi ... bila sam samo o to ponoviti moj zahtjev kad je govorio.

"Što ako sam nositi čarape i tregeri ... ja ne mogu izaći s golim nogama ... ne s ovim outfit"

Trebalo mi je neko vrijeme da shvate što je rekla, ali kimne glavom lepa a sama... "Ali ne gaćice ..."

Ona kimne glavom ... "Sada se krenuti u školu ... bit će vam kasno." Vidjela "mogu vjerovati da 'pogled na moje lice i dodao ..." Promise "


Moj um nije bio potpuno usredotočeni na školskom radu tog jutra ... ... i did it poduzeti sve moje samokontrole da ne kažem Sean, moj najbolji drug, o vikenda. On je nešto sumnja, jer je zadržao na molba ako sam bio u redu.

Na ručku sam otišao u Sanitarije i zatvoren u sebe zatajiti. JA je uzeo vanjska strana opasan telefona i poslao tekst.

"Jeste li flash?" Ja sam već znala odgovor, ali ona nije bila da zna da.

Kratke odgode, onda .. "Da ... i .... ... Više. Pokaza mu moja gola tits cunt"

"Tvoj brat bi volio da ... pošaljite mi detalje na e-mail:" Bio sam ponestaje besplatno tekstova. Htjela sam da joj se nešto učiniti seksualni ali shvatila da nema točke kao što ne bih se tamo u njoj uživati.

"Ok ... 6,30 večeras ... msn .... Ohhh i biti goli od početka ..." Moj penis je počeo lupati nešto što sam već spomenuo pokazati ono što je ona za mene staviti na sinoć.

"Ne mogu ... večeras sam navečer klase i neće biti doma do 8".

"Ok ... 8,30" Bio sam samo o to hit poslati kad sam se nasmijao dodavanju ... "Tijekom svog break poslati mi pic od sebe kako bi tvoj brat vidio ti ovo jutro"

Ja bi volio vidjeti Susie lice kada je pročitao tekst ...

"Ali ja ne mogu ... gdje ... kako"

"To je tvoj problem" Znala sam da je imala kameru na njezin telefon ", ali ja to želim pred dvije."

Sam otišao na pašu par minuta kasnije ... ne očekuje odgovor od nje.

Nekoliko puta tijekom posljednjih sat i dan kad sam smanjila moj mobitel iz mog džepa, kao što sam mislio sam osjetio telefon vibrira protiv moje bedro, ali svaki put sam bio u zabludi. Moj um je bio podijeljen 50-50 između moje najnovije sexcapades i psihički stripping naše Miss Adèle. Njezina francuski glas gotovo kao seksi kao ona.

U 3,15 sam osjetiti moj telefon vibrira. Moje srce trk malo kao što sam klizila telefon vanjska strana od moj džep. Otvaranje poruka sam gledala na malom zaslonu. Nisam mogao poderati svojim očima daleko od njega. Sam mogao čuti Miss Adèle u pozadini kao moje oči feasted na slici moja sestra me je poslao.

Polu gol s njom grudnjak izdvajali nad njom tits i lijevom rukom potezanje prepone joj gaćice u stranu prikazuje joj uredno urediše grm, snimljen u onome što je jasno štala za dame toalet. To je bio pun tijelo metak iz njezine bradu prema dolje da joj gornji bedrima. Ona mora imati održana kameru u ruke duljine kada ga uzimati.

Nisam čuo Miss Adèle ustane i stoje razini s mojim stolom. Držala je ruku iz koje ukazuju da sam na ruke da joj što mi je tako zadržao se upija. Moje lice je rastao crvene kao što sam čekala javno poniženje pred klase kao što sam predao joj telefon.

Njene oči zadržao na izmjenične između ekrana i moje crvenilo lica dok ona konačno okrenuo i otišao natrag u njoj postavljen stol i telefon na njemu.

"Après la leçon" Je li sve ono što ona govori.

"Oui Mademoiselle" sam se vratio u moj loš francuski naglasak.

Hvala bogu bilo je samo desetak minuta ostavio i ono što je dio mog mozga je koncentrirao na sat prije nego što je jasno da gubi ono što se događalo u dogoditi. Zvona zvonila uzrokujući moje srce kucati.

Klasa ispraznio uključujući Sean, koji je mahao iz gospođa Adèle dok je visio leđa me čeka. Ja prišao stolu.

Miss Adèle podiže telefonom i trzanje ekrana na leđa.

"Vrlo lijepa ..." Adèle govorio na engleskom jeziku, ali s tom seksi francuskim naglaskom na to ... "tko je ona?"

"Ja ... ja ... netko znam, ali radije ne reći"

"Bon Bon ... ... Ona je puno starija od tebe ... ne?"

"Da ... devetnaest"

"Bon Bon ... ..." joj oči nisu napuštali ekrana. "Malo mlađi od mene, mais ne puno ... ne?"

Upravo sam potresao moje glave ne znajući kako je stari Adèle je, ali valjda će se na oko 24.

Gledala je u mene i predao mi telefon ... "nema više u razredu ... Oui?"

"Oui ... Non". I grabbed telefon i dobio od tamo ... brzo, prije nego što je promijenjen njen um i odlučio da me prijaviti na glavu.

Sean je čekivanje za mene kao što sam dobio od njih i na žaru mi o tome što je bio na telefonu, a što Miss Adèle rekao. Da ga ušutkati sam konačno pokazao mu slika i rekao da je neka djevojka internetu da su neki tip na moje lice knjiga me je poslao. Baš kao i Susie's lice godine, nije prikazana na pic.

Mama je bila izvan škole me čeka. Ja hopped na prednje sjedalo i iskrivljeni gore.

"Gdje je Cathy?"

"Ona će Vicky's, Susie može ju pokupiti kasnije .... Ste kasno?"

"Yeah ... potreban da bi se ići u zahod ..." lagao sam ... "Je li tata radi opet kasno?"

"Da". Mama smanjila se u prometu.

Mi smo bili približavajući posljednji set svjetla prije napuštanja grada.

"Možemo li kap po Mall mama?"

"Zašto?"

"Jesam Pizza za večeru" ... ja nasmijao jer sam govorio tiho ... "... ... i kupiti taj fotoaparat želim ... ne mogu ići na gđa Knowles kamera klub bez ..."

Te mogao vidjeti zabrinutost puzanje preko mamica lice ... "Mr's Knowles se ne bi moglo biti početak da se klub"

"Možda, možda ne ... onda opet uvijek postoji slika od vas koje treba poduzeti ... ne mogu držati na korištenje Susie's kamera ... znaš ... samo u slučaju da zaboravite obrisati karticu čist"

Mama je širila oči, ali je ostala mirna kao auto okrenut prema dolje komercijalni pogon ... i onda lijevo u Park Mall automobila.

-------------------------------------------------- --

Pizza Hut je bio gotovo prazan jer smo sjedili u kabini, mama na svom ispijanju kave, dok sam poigravao s mojim novim kamera navikavanje na ono što je činio što gumb, pakiranje i nagomilanim na stolicu pored mene.

"Ross ... ne" mama me prozove kao mali štand je bio poplavljen sa svjetlo od bljeskalice. Majka i mala djevojčica u suprotnom separe glanced na viđenje flash, ali ubrzo je otišao leđa to jesti ono što je pred njima.

Mama sam pokazao sliku ... Smiješila se ... ona je pogledala dobar u tome. Na uzimanje 4. sliku majke i djeteta nije pogled iznad.

Smanjila sam kameru u moje krilo.

" onmouseover="this.style.backgroundColor='#ebeff9'" onmouseout="this.style.backgroundColor='#fff'">

Mum's oči proširena ... djevojčica je nestalan pogled preko no majka je gledao kroz prozor i ne plaća se pozornost na nas.

Sam se nasmijao na rezultat i ponudio kameru mamom. Njene oči zadržao na flicking od ekrana, meni, da korisnici drugih štand, i natrag

Njezina stocking tops bile jasno vidio ispod njezine suknje, meso joj gornjeg bedara plomba objektiv od viđenje bilo koji više.

"Otvori ih šire:" Ja sam govorio tiho uzimajući kamera iz njezine ruke.

"Ross ... licemjerje ... mi ćemo se vidjeti"

Smanjila sam kameru u moje krilo i čekala. Nisam mogao otkriti bilo koji pokret, ali vidio blagi promjenu da joj izraz lica.

" onmouseover="this.style.backgroundColor='#ebeff9'" onmouseout="this.style.backgroundColor='#fff'">

Sam se nasmijao dok sam gledao u sliku

"Šira"

Mum's izraz nije mijenjao osim njene oči još više proširio.

" onmouseover="this.style.backgroundColor='#ebeff9'" onmouseout="this.style.backgroundColor='#fff'">

Moj osmijeh pretvorena u cerenje na mama predaje kameru da biste vidjeli slike nastale.

"Ross Ross ... ... možete vidjeti moje ... sve do"

"To je dobar fotoaparat mama ... vidi kako je jasno je to ... čak možete vidjeti pička sjati ... ti si uzbuđen zar ne?"

Jackie Gorman blushed na saslušanje Ross riječi. Ona se ne može poreći da ide raditi u čarapama i tregeri bez gaćica je dobio njoj izazvala ... i mirna tijekom vremena razmišljajući o događajima u vikend prošlosti, iako je u pitanju nije ju zaustaviti od posjetite toalet u dva navrata i tiho sama donosi zadovoljstvo. To je dodavanje goriva do danas nove pretrage požara koji u njoj izgorio.

Ona kimne glavom.

Počeo se klizanje Ross iz kiosk ... "Lets go Mama", bio je na pola puta od restorana prije njegova mama sama povukla zajedno shvatajući da fotografija pucanje je više od ... osjećala razočarano.

Oni su stajali po lift čeka ga da dođe u njihov nivo da ih povedem na donjem parkiralištu ... činilo se zauvijek. Ross je željela da se njegova mama kući znajući da je par sati barem prije nego bilo tko drugi dobio dom.

"Ochh ... dozvoljava se stepenicama prema dolje ... mi mogao biti ovdje 'to ponoć na toj stopi." Ross počeo da njegov put do stepenica. Još jednom je njegova majka zapanjen po naglost i Ross je akcija bila je igranje nadoknaditi.

Ross je bio nekoliko letova prema dolje kad je on zaustavio i čekao da mu mama nadoknaditi. On je pogleda na stepenište kad je njegova mama došla na svjetlo dana. Okrenuo se nositi kad je preden natrag okrugle i povikao gore.

Njegova majka nije kao što je rekao i zaustavio gleda dolje u njega znatiželjan zašto joj je htio zaustaviti. Ona je pogledala dolje na noge očekujući da će pronaći nešto što je možda korak u ili putovanje gotovo.

" onmouseover="this.style.backgroundColor='#ebeff9'" onmouseout="this.style.backgroundColor='#fff'">

On je uhvaćen Jackie se i ona vrisnu.

"Lift tvoj skut se mama"

"Ross ... ne ... ovdje ćemo dobiti vidio"

"Just do it for fuck sake ..."

Kao što je podigao suknju joj se nervozno prošlosti joj stocking tops dok joj noge potpuno su se prikazuje ... znala je kamera će opet podići kako je pobudila joj maca bila ... nije uzbuđenje da budu uhvaćeni dodati osjećaje bila je da se oko njezina sina sextoy?

-------------------------------------------------- --

Jackie pošao kući stalno je Bacimo li pogled na kameru koja Ross održava u ruci. Ona nije mogla vjerovati da joj je u jednom stadiju je potpuno gola stoji na stepeništu od parkiralištu potpuno gol sa sinom uzimanje slike. Kao što je njezin sin kliknuli iz jedne slike u drugu ona je shvatila da on mora imati uzeti 20 ili 30 slika u različitim fazama svog razodjenuti.

Ona lizali usnice, i dalje moći kušati sjeme na njih kao Ross je inzistirao na njoj što mu daje oralno zadovoljstvo u prednjem sjedalu njezina automobila prije nego što su napustili parkiralištu ... goli od struka gore sa svojom desnom rukom ukazivanje joj maca dok je njegov lijevo je photographical dokaza o tome.

Smiješila se sama sebi ... barem oni nisu bili uhvaćeni ... ovaj put ... jer je znala da to ne bi bilo jedno vrijeme događaja.

Нема коментара:

Постави коментар