.

уторак, 2. фебруар 2010.

Poznanstva za parove

Budući da je utučen je nešto što se događa kad želite nekoga puno.
Kada sve što mogu misliti o tome kako je vama i eventualno mogao ikada dodir.
Vi plan i vas san stvari koje znaš da nikad neće imati bisex upoznavanje.
Ponekad su čak rekli ono što želite tako loše čini vam drago.

JA dont 'obaviti vrlo dobro u ovom svijetu mašte.
Moj stav o seksu je kao čovjeka, ali ja sam djevojka.
JA uvijek činiti se kako bi isti gigantski pogrešku.
Ja sam previše stvaran mislim ono što kažem za dobrotu radi.

Ne postoji ništa sam napisao da nisam učinio ili će učiniti.
Nema hrabrosti, ni slava ili maštarijama nikada neće ostvariti.
Ja ne znam da li je on shvatio sam bio potpuno ozbiljan.
Planovi sam imao bi učinili su ga mahnitosti.

Kako JA priželjkivanje oni svi još uvijek mogla biti istina.
Kako će se predomisli, a ja ću više neće biti plava.
Ja ću uvijek držati malo nade.
Pokušajte držati glavu gore i nikad nije sanjalo.

Mnogi ljudi su mi rekli oni misle da je on orasima.
Jer ne vodeći brigu o tako seksi drolja upoznavanje parova.
Ali oni nikad neće razumjeti.
To je samo ne crta od mojih omiljenih čovjeka.

Ali ono što mi je dao tako mnogo više.
Ja ne mogu čekati da vidite što drugi je u trgovini.
Nikada nisam osjetio ništa tako jak.
JA pokušao to podoba Internet vanjska strana, ali to nikada nije napravio smislu.

Ja nikada činiti se biti u mogućnosti učiniti ništa pravo.
Tako da sam samo napisao moje priče cijeli dan i cijelu noć.
Chase ili leđa off nisam mogao shvatiti.
Ja sam sve krive stvari, a sada sam samo durenje.

Sve moje duboke pjesme, vjerojatno su mu lude vožnje.
Guess barem pokazuje I'm not lazy.
Ja još uvijek ne znači doista svaku pojedinu riječ kažem.
A u dva dana, mjeseci ili godina, ja i dalje će biti spreman za igru.

Ne mogu vidjeti kako ću se prestati ga žele.
On je stečen potpuno pod moju kožu.
Možda ću jednog dana dobiti to iz moje glave.
Stop planiranje načina da ga se u krevetu.

Na taj način mnogi žele osjećao sam se na taj način o njima previše.
Oni nikada neće razumjeti to može biti samo tebe.
Ništa drugo mi se čini da se u potpunosti zadovoljiti.
Ti me inspirirali toliko da uzrokuje pisanje Spree.

Na taj način JA htijenje držati pisanje mojih riječi iako im nedostaje mudrost.
Do mods na ovim stranicama pokušati dati mi vreći.
Nemojte dozvoliti da se svi ludo moje osjećaje brini.
Želim da bude sretan i nikada neće biti plava.

Siguran sam da u vrijeme moje snažne osjećaje sve treba uvenuti.
Ali ja znam da se koristi za mnogo više nego samo uzimajući položen.
Ako ste ikada ne želite nastaviti ovaj vrući, seksi ples.
Znaš da sam samo najbolje za Vas dajte mi priliku u paru.

Sastanak ste ga savršeno odgovara tako vrlo rijetki.
Don't you ever zaboravite uvijek ću briga ... ... ... ... ... ... ..

Нема коментара:

Постави коментар