.

уторак, 23. фебруар 2010.

moj prvi analni dozivljaj

Moj prvi analni dozivljaj je bio dok sam bio pijan.
Bio sam boraveći noć u kući prijateljice.
Imao sam 18 godina.
Moja djevojka je već prošla out.
Hteo sam samo zaspati kad sam je čula spavaća vrata otvorena.
Bio sam polaganje na trbuh, nosio samo dugo tee-shirt, te mi gaćice.
Sam položio još sluša, pokušava shvatiti tko je bio, i što su radili.
Čuo sam glas nježno poziva se na sherry, to je bio tata.
Sherry u svom pijanom sna mumbled nešto, ali od načina na koji svoj glas zvučalo je ona u dubokom snu.
Osjećala sam njegovu ruku lagano dodiruju moju nogu.
Nisam bio siguran što učiniti. Sam se pretvarao da je zaspao ne želi suočiti ako je bio ljut o nama dolazi doma kasno i biti pijani.
Onda sam osjetio ruku lagano trag svom putu do moje bedro.
On je tiho zove moje ime, nisam odgovoriti.
Osjećala sam njegovu ruku dok je nježno cupped i caressed tvrtka tijelo moj magarac.
Njegov prst skliznuo unutar moje gaćice, istražujući moje zbijeno maca sada mokra.
Osjećao sam ga polako i nježno povući niz moje gaćice do koljena.
Mogao sam ga čuti mumljati pod njegov dah.
Osjećao sam ga me zahvatila, držeći njegove težine od mene, osjetio sam njegov kurac dodir između moje obraze okrugle magarac.
On je nježno klizila njegov kurac između meso moj kliznih njegov kurac prema gore i dolje poklopac mog magarca.
Sam mogao osjetiti nešto mokre i masne kao on nastavak za pumpanje njegov kurac između moga tijela.
Osjećala sam njegov kurac gurnuti dolje niže u tijelo moj magarac, on je sada klizne prema dolje trljanjem sićušne zbijeno otvaranja moj magarac, kao voditelj rubbed njegov kurac mokre usne moje maca.
Iskreno sam se uplašila, ali uzbuđena.
Ovdje sam bio na polaganju mojih najboljih prijatelja kat. Dok je ona bila pijana onesvijestila. Dok je majka spavala u krevetu samo dolje u dvorani. Njezin tata je bio trljati njegov kurac protiv mene.
Osjećao sam glavu njegov kurac gura u moju picku
On je prestao, tiho zove moje ime opet, sam će ga odgovoriti, ali zbog nekog nepoznatog razloga, nisam.
On gura dalje u meni. Ja malo dolje na jastuk da bi stvaranje bilo koji od buke.
Sam mogao osjetiti njegove teške lopte odmaranje između mojih nogu, kao što sam ga osjećao sve u mojoj jako mokro maca
Polako, počeo je klizni i izlazi iz mene.
Sam bio težak da ne jaukati, ali nije mogao sebi pomoći, soft moan pobjegao je iz mojih usta prigušen. Ali on očito nije obavijest, s alkoholom trčanje kroz moj sistem i biti umoran, ja sam se malo splavarenja između budni i zaspeš kao što je i dalje polako jebati moju macu.
Polako se je izvukao van.
Sam mislio da je završio. Ali, osjetio ga je skliznula između meso moj magarac opet, klizne gore i dolje.
Moram imati drifted off za minutu. Kada sam se vratio, osjećao sam glavu svoje rock hard penis klizila prošlosti uske otvaranja moj magarac.
Njegov kurac klizila sve u meni.
Ja malo dolje tvrdo na jastuk. Pokušavajući teško ne vikati.

Ono što je sam događaj. Bio sam ga ostavljajući mene zajebavati, ne samo da omogućava nego ga staviti njegov penis u mojoj djevica magarac, dok je svoju kćer bila onesvijestila u svom krevetu, u istoj prostoriji.
Bilo je ranjavanje, osjetio sam peckanje oko moje otvaranje, ali ona osjećala dobro.
Imao sam čuo o analnom seksu, ali nikada je znao da će to biti tako uzbudljivo, osjećaj tako prljav.
I uze njegov kurac duboko u moje tijelo.
On je polako klizi u i od mene.
Ja mogao čuti njegov dah oduševiti, kao što je brže klizila u meni
Osjećala sam njegov penis oticanje unutar moj magarac. On je bio idući u sperma.
On je počeo da izvadi iz mene, ali ja stroži oko njega.
Osjećala sam njegov kurac unutar mog struka.
Njegova sperma poteče iz njegovih pulsirajući kurac u moje dupe.
I raskliman držati na njegov penis je opuštajući mišiće moj cmar.
On je održana u meni, sve dok je snimanje njegova sperma u moj cmar.
Kao što sam postavio tamo, osjetio sam ga polako omekšati unutar mog cmara klizne van.
On je brzo ustao izdvajali moje gaćice gore iznad mene, otvorio je vrata i otišao.
Sam postavio tamo osjećaj topline unutar moj cmar, bolan ali potpuno opuštena splavarenja u san.
To jutro sam bio showered i dočekali sherry je mama u kuhinji, prošek bio u tuš sada.
Njezin tata još nije bio došao iz svoje spavaće sobe.
Sherry's mama, bila je trčanje i kasno je bila u žurbi da biste dobili vanjska strana vrata.
Sherry tata konačno pojavio iza zatvorenih vrata.
Zamjetljiv nije izgledao na mene dok je hodao na to counter lije šalicu kave.
Sherry i ja bili off na centar kao i ona izađe za početak auto, otišao sam da zgrabi moju torbicu.
Hodao sam na njemu dok je stajao naslonjen na šalter.
Šaputanje u uho, ja pitao
"Jeste li uživati u mom fucking virgin ass sinoć"
Prestrašen pogled na njegovo lice, me smile.
Polako i zavodljivo I ran mom jeziku uz moje pune usne.
Gledajući u njegove oči prepala.
Namigivanje "Znam da sam učinio"
Onda sam polako okrenuo i išao prema vratima.

Нема коментара:

Постави коментар