.

четвртак, 25. фебруар 2010.

prvi orgazam

Kao što sam sjesti ispred moje računalo s namjerama radi moj
domaće zadaće, kada drugi misli kunem mind. misao pleasuring
i ja vam govorim ono što se osjeća like. Kao što mi je rekao davno,
praviti se da ste slijepi, a ja moram biti oči. Slikarstvo, poput
umjetnik ispuniti prazne štafelaja u vašem umu.

Ja sam sjedio indijski stil s plavom t-shirt i moja točkica g-string
gaćice on. Ja sam ne nosi grudnjak tako da možete vidjeti moje uspravne bradavice
kroz moje shirt. Kao što sam ih dirati, njima dosadan kroz moju košulju ga
se osjeća dobro, buđenje živce koji su odmaranje u mojim pelvic
region. Moje tijelo mi govori da je gladna za više nego samo bradavice
miluje.

Moj prstima nježno trknuti moj želudac, ali meni to tickles uzbuđuje. Moj
prsti naći svoj put pod moje gaćice, gdje je policija počinje breskve,
strnjikav jedan način, ali tako glatka other. Moj um želi poslati mi
prsti pronaći svoj klitoris, a moja ruka je jača i donosi moje prste
na moje koljeno i back up inside moje bedro i dalje preko moj klitoris
- Stvaranje mene zgražavaju sa zadovoljstvom - I onda nastaviti niz drugih
bedro i onda natrag up. Ovaj put sam pauzirati na moj klitoris četkanjem gently.Â
Ja proširila mojim prstima, s početkom u vrhu, ja slijedim moje usne do mojih
asshole. mogu osjetiti sokova počinje podmazivati moja maca, i
žele uroniti moje prste duboko u sebi, ali sam snaga ja čekati.

Odlučio sam to maknuti moje gaćice, tako da sam mogao istražiti moja maca lakše.
Našao sam ugodno mjesto s moje noge širiti eagle. ja dovesti do sisa
moja usta na sisanje na. Moj bradavica je glatka i stvarno nema
okus, ali je teško, a odgovara na sisanja. Moja desna ruka
prsti zatvorena leži na usnama zatvorena ljubavi moja rupa; pritiskom
dolje i stvaranje krugova, dio koji se najbolje osjeća kada je
pritisak od mojih prstiju do kraja mog slit. Moja maca, čeka
da se prst-jebeno teško i brzo.

Jednostavno nisam mogao čekati bilo više. Morao sam da se moji prsti mokri i osjetiti
warmth. Moji prsti su hladni kad sam ih umetnuti tako da je bonus
pleasure. sam unijeti pokazivač i srednji prst - ranjavanje prvi do
JA dobiti inside. vlažnost i toplinu, ali glatka neravan je kako se osjeća;
zadovoljstvo kao što sam guranje i vučenje moje prste i izlazi iz moje vagine li premjestiti
polako prvo davanje sebi vremena da se prilagodi i uživajte u ovoj moment. Moja
brzo prsti prekriveni svoju ljubav oil. sam maknuti moje prste i
pronaći moj klitoris Oh da, da uživam jako mokro prste na moj klitoris kao što sam
povući moje usne moje prste nazad davanje više prostora za podsmijeh i zafrkavati moje
nabujala clit. ja ne mogu uzeti previše toga sam stavio pritisak na taj
posebne spot. tlaka, i brzo krugovima donijeti mene to moj prvi orgazam.
Nisam mogao zadržati jer je klitoris igranje moja slabost i čini mi sperma
brzo.

Ali ja sam spreman da se ne može učiniti tako da sam brzo prilagoditi te dva prsta
natrag u moje još vlažnija i toplija pickica. Ništa od toga sporo ljubavi
odluka bit sada želim tvrdi, kosti prstiju lupanje jebaca. Ovaj put sam
probati i dodati još jedno pusenje. me boli ali kad moje usne zaokrenuti
taj dodatni prst sam početi uživati it. ja premjestiti moj prst i izlazi iz
moje pickice rapidly. sam stvari sjenica u moja usta, i naći moj klitoris opet
s ostalim hand. To je tako osjetljiva iz prethodne playing. Moja
moans postaju glasnije i moj povratak je zaobljena tako da mogu premjestiti moj hips
sastanak thrusts moje vlažne prste.
Moja maca tako mokra da mogu čuti sokove kao što sam i ja ući nazad. mogu
osjećati pritisak building. sam pad sjenica koja je u mojim ustima, bacati
moja glava leđa, kukovi gurnuti moju koliko naprijed jer oni mogu ići, staviti dodatni
pritisak na moj klitoris, oh da sam spreman, moj ženstven mišiće constricting
oko moje prste i onda opuštanje, mogu osjetiti sokovi dolaze moje
miran moans pretvoriti u kontinuiranu glasno ispade. Yesssssss, I vrisak kao
Ja sam postizanja mog vrhunca.

Moja ljubav je sok od prepun je kontejner je osjećaj trčanje dolje
van kao zadržati mišiće cijeđenje stvaranje siguran da je sve to
out; kao moje prste klizanje vanjska strana jednom i za sve sam se tek utvrditi postoji
za trenutak uhvatiti moj dah i ostavljajući slabost pass.Â
krv juri natrag u moju glavu iz moje zdjelice regije i nadam se ne samo
sam naslikao sliku, ali možda čak i ona urezati u stalak za prvi orgazam.

Нема коментара:

Постави коментар