.

понедељак, 22. фебруар 2010.

Prvi put

Ovo je priča o mojoj djevojci kada je prvi put. Bilo je noći zime plesa, i bio sam uzbuđen, jer da li ili ne, moja djevojka je znao, Sam bio idući u uzeti joj trešnja večeras. Pocnimo od mimo sebe opisuje. Moje ime je David ja sam 18 godina star viši s prosječno graditi, verging na atletski. I'm 5'11 "i imam 8 inča penis kad je potpuno uspravno. Moja djevojka, Lara, iznosi 17, a oko 5'4 "vrlo mršav i ona ima B kup grudi. Večeras bih otkriti da je i više o mojim junior djevojkom.
Stigao sam kasno za ples, kao što sam imao prije obveze sa školskim aktivnostima, ali sam znao da je moja djevojka bi me čeka. Čim sam našao Laru počeo sam hodati prema njoj dok sam pravo bio iza nje. Ona nije mi obavijest dok sam stavio jednu ruku preko njezina trbuha te joj izdvajali u moje prepone čeka. Ona je pogledala oko sebe za vidjeti tko joj je posizanje, a kad je shvatio da mi je ona stajala na savjete svojih nožnim prstima i poljubi me. "Gdje si bio lijepi", pita ona. "Žao mi je ljubav, ali sam morao zatvoriti izgradnje dućan za igru". Ona mi je dala poljubac i rekao mi da je to u redu, ali da sam propustila jedan od mojih omiljenih pjesama. Noć preselili zajedno poput mnogih srednjih škola plesa do sljedećeg grindable pjesma došao na.
Imao sam još za mljevenje s Rachael jer to je bio prvi ples jer smo počeli hodati, ali znao sam da ako sam htjela postaviti moj plan u pokretu sam morao početi ovdje. Ja sam je uhvatio kao što sam učinio kad sam došao gore i njoj iznenađen i njezin nestled protiv moje prepone. Ona je lagano šokirana činilo u početku, ali ta djevojka me ljubio i da će učiniti ništa pitao sam. Kako pobijediti pjesme pokupila smo u osnovi bili suhi humping u sredini plesni podij. Ruka da sam imao odmara na njezinu trbuhu polako seli prema dolje dok sam imao tri prsta unutar njezinih traperica i masiranjem nad njom mider omotačem maca. Ona je nasrtaj joj dupe natrag u mene i emitiranog oplakivanje blagi zvuk. Ona je ubrzo postao svjestan činjenice da mi ne ide da se zaustavi tamo što sam radila moja cijela ruka unutar svoje traperice i počela sam masazu pod gaćice. Ona je shvatila situaciju i ukloniti moju ruku i okrenuo mi lice.
Rachael rekao "Dillon, ne možemo to ... barem ne njoj na plesnom podiju." Sam odgovorio grabbing magarca i drži joj protiv mene. Zatim sam nagnula glavu prema naprijed i šapnuo joj na vrata (nešto mi govori da je ona šalje drhtavice dolje njeno tijelo) "I need you Lara, ja vas volim i želim vam pokazati koliko". Izgledala je malo šokiralo, ali onda je ona mene iznenadi ustajanja prstima na nju i ljubi moj nos. Znao sam točno što to značilo.
Ja živim sama sa tatom, a on radi noći to čim prije Rachael i JA je dobio u moj auto mi šped u moju kuću. Cijeli voziti doma sam imao jednu ruku gripozan joj jean pokrivena prepone. Kad smo ušli moje kuće i rekao joj da se u moju sobu i čekajte mene. Kao što je odskočiti off nisam mogao pomoći, ali buljiti u nju dupe i Pomislio sam: "Ja ću suzu da osim večeras". JA je otišao to moga oca uhvatio soba i dva kondoma, i male cijevi podmazivanje, imao sam osjećaj da će uskoro doći u ruci.
Kada sam dobio u moju sobu Lara je sjedio na kraju moj krevet čeka s očekujući pogled na glavi. "David, kada smo bili brušenje ... dobro sam osjetio tvoj kurac, i ona osjećala prilično velika ... Mogu li ga vidjeti opet"? "Rachael ne samo da možete vidjeti ću da ste se svi osjećate 8 inča to klizanje in i vanjska strana od tvoj uskoro više neće biti virgin vagina." Ona cooed zalogaj kao prljavi razgovor uvijek su joj imaju drhtavice dolje joj kralježnice. "Rachael Želim ove noći kako bi bilo divno za vas, pa zašto ne bismo oboje dobili malo više udoban. Oh sam spomenuti sam pomalo gladna, mislim da mi treba nešto za jesti ", rekao sam sa mig. Ona nije mogla izaći iz haljine dovoljno brzo. Ona je pokrenuo / la uzimajući off joj crne trojnik i tamne traperice ostavivši sebe odjeven u plavo dijete odgovarajući grudnjak i gaćice dječaka. JA maknuti moju košulju i unbuckled moje traperice i neka ih gurnite na zemlju, ostavljajući me u moje crvene i crne prugaste bokserice.
Sam došla do nje te joj je u moj zagrljaj. Ona je prekinuo zagrljaj skočiti na mene sa svojim nogama straddling moje kukova. Ja joj drži mali joj leđa dok sam joj grudnjak unhooked s druge strane, omogućujući mu da pada i čudesnih joj tits koji će biti prikazani neposredno pred mojim očima. Sam pažljivo joj propisani na mom krevetu i počeo joj poljubac od savjeta joj ispružen prsti dolje da joj usnama i nastavila sam moj put dok sam bio sisao joj bradavice i masirajući svaki joj grudi sa mojim jezikom. Kao što je moja djevojka je izuzetno delikatan moj jezik igra je uzrokujući joj se smijati malo i ona mi je rekla da mi je trebalo da ga usporiti. "Down ti kažeš, u redu", odgovorio sam kao što sam doveo moju poljubi bliže i bliže svoje djevičanstvo.
Kada sam dobio s njom mider liniju sam preskočila preko njih i počeo joj ljubiti bedra, na snazi je dosadan. Ona je zgrabio moju kosu i odvukao natrag na glavi joj gaćice i reče: "Znaš točno što želim učiniti." Sam ga voljela, kada je dobio zapovjednik, a ja dužan je donijeti poljupce moje natrag do sam joj ljubakanje mider sa omotačem maca i primanje moans za moj rad. Pogledao sam gore u oči i rekli su mi da i dalje, pa sam lagano postignut i počeo se klizanje joj dječak gaćice dolje mimo njoj gležanj. To je bio prvi put sam vidio moje djevojke vaginu. Bilo je savršeno oblikovana, ne preko visećih usana, ne označava kože oko nje, i samo tanak pojas od njezine prljave blonde pubes. Ja zadirkivali joj opet ljubi sve oko njene usne, ali nikada ne ulazi. Počela se moliti za mene da samo to već i nisam mogao odbiti njezino lice. Ja širenje njene usne i počeo joj lizati juniorski maca. Kao što joj klitoris protezala od svojih napa sam obavijen moj jezik oko njega i počela se lagano ugristi dolje na to, nije dovoljno samo nanositi povredu dovoljno primijeniti neku vrstu pritiska. Ovo mi je dala trenutnu reakciju na svoj prvi orgazam za noć.
Nastavio sam joj jesti van za narednih sedam minuta donosi joj da orgazam još dva puta. Bilo je u to vrijeme da sam odlučila da je to moj red. Ja sam ustala nakon njene treće orgazam te joj je rekao da je vrijeme da se vrati korist. Ona je imala vrtoglav osmijeh na njenom licu dok je sjedila do mene i vučenje prema njoj. "Postoji nešto što ja nikada nisam vam rekao Dillon," Rachael počinje "... I have no gag reflex". Znao sam da sam samo pogodila Jackpot. "Sumnjam da se može stati čitav penis u usta Rachael". Sa prkosan pogled na njezinu licu, Rachael klizila moje bokserice dolje na podu i samo buljila u moj penis potpuno uspravno.
Ona je uvjetno s pruži ruku i počeo da me udara gore i dolje, a ne u masturbatory metoda, već kao način da biste dobili puni dojam mog 8 inča. Ona je nagnula naprijed i poljubila vršak moj kurac. Bio sam na nebu jer je ispružio je njezin jezik, povi ga oko mog pijetao i mene usisan u usta. Ona je teško privikavanje na moje kolan u usta, no čim je bila u mogućnosti to hvataljka guranje ona je počela sve više i više od mene u njoj mala usta. Kada moje lopte su sjedili na njoj brada je pogledala me s 'Rekao sam ti da na taj način' izgledati kao ona počela ljuljati se gore i dolje ide sa samo jezik na savjet moje lupanje lopte joj brada. Počela sam se čuditi ako to nije bio prvi popušiti joj je dao, ali sam odlučio pričekati i pitajte nju kasnije.
Budući da nisam želio doći ali sam izvukao iz usta i poljubi ju u čelo. Počela sam do za kondom, ali ona mi je prestala, "David ne morate da sam na pilule, a osim toga želim biti u mogućnosti osjetiti da je čudovište u meni, a ne neke plastične oplate." Ako sam je na nebu prije nego što sam je sjedio na prijestolju kao i sada, Bog je moja jela. Ja joj scooted na rubu kreveta i širiti njezine noge širok. Ja savijena prema dolje i dao joj djevičanstvo 'kiss goodbye' kao ja poredanih moj penis do njezina ulaska. Ja polako umetnuta savjet i osjetio sam joj mekoću baršuna. Sam počela primjenjivati malo pritiska sve dok nisam osjetio joj himen (Hvala Bogu da je ona zapravo bila devica, čak i nakon toga pro popušiti). "Kako želite da Vam mi draga", pitala sam svojom djevojkom. "Samo ga gurati i čekati u malo nakon toga". I nije točno jer je pitao i povukli tek malo prije nego guranje moja cijela težina na njoj sječenje joj himen na dvije i guranje joj vrata maternice s puta i ulaska u njezinu utrobu. Ona je počela ispuštati otegnut krik kojeg sam pokrivena sa mojim ustima na vrhu njezin. Kada je prestala jecajući rekla mi je kako za nastavak. Bio je to prekrasan osjećaj kao zlatne drške unutar moje više nije djevica djevojkom i željela sam uživati ovaj. Ja polako počela izvlačiti sve dok samo moj savjet je bio u, a onda sam počeo ritmički thrusts u njoj. Ona je započela jadikovanje i ubrzo mi je ispijanje sa svoju četvrtu orgazam od noći. S njom vice stiska vagine Znala sam da ne bi prošle puno duže. "Kad sam sperma gdje želite da ga lijepim", rekao sam između thrusts. "UPIŠITE ME" ona vrištala. Ne na neposluh sam joj zariti do balčaka ponovno prodoran njezina krila, a nenatovaren šest velikih spurts od sperma u svoje dijete koš. Nekoliko trenutaka nakon što sam došla ona motioned za mene da se približi joj kako je ona mogla šapnuti nešto za mene. "Nisam na pilulu i Upravo ste mi dao ono što sam htjela premaz s spermij čovjeka koji ću se udati, jedan ili drugi način." Pomislio sam, ja sam sretan ja love this girl.

Нема коментара:

Постави коментар